آرزوهای نزدیک..

سمع الله لمن حمده...

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۱۷ ب.ظ

خیلی چیز ها را نمیشود نوشت

نوشتنی نیستند..!

حتی اگر خیلی تلاش کنی..

.

.

یا مبدل السیئات الی الحسنات...

ای کسی که گنا هانم را به حسنه تبدیل میکنی..

مرا دریاب..

یک لحظه که سرم را برمیگردانم از آسمانت

خودم را در باتلاق میبینم...

میدانم که میدانی دل بریدن از گناه

برای  مثل منی چقدر سخت است..

دلم فقط به تو خوش است..

یک زمانی در نمازهایم

وقتی که میگفتم

سمع الله لمن حمده..

چقدر لذت میبردم..

با خودم تکرار میکردم

تو میشنوی..

تو از هر گوشی شنواتری..

و این چقدر آرامم میکرد..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

ارومت میکرد............... حالا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعضی وقتها یادآوری احساس های قشنگ هم آرامش آور است...
انشالله انشالله
سلام
دوش می آمد و رخساره برافروخته بود
تا کجا باز خرابکاری ای کرده بود...این حکایت خودمه
خدا ...خدا....خدا
پاسخ:
ای بابا...
شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!

چرا که در تاریکـــ ـی ..

چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

و هر لحظــــــــ ـه ..

این امیـــــ ـد ..

در درونــــــ ــم ریشه می زند ...

... که آمده ای ..

ولی من ندیده ام
پاسخ:
...
از آن رو شمع از سوز دل پروانه آگه شد
که گوش عشق می داند زبان بی زبانی را
خدایا دلم میخواد فقط مال خودت باشم...
خود خود خودت............
بی هیچ بهانه ای کنارت باشم نه بخاطر بهانه هایم به کنارت بیایم.
خدایا دستم به اسمانت نمیرسد اما تو که دستت به زمین میرسد ،دستم بگیر...
خدایا صبورم کن همچون گذشته....
امیدوام ستار العیوب تو رو بهرچیز و هرکجایی که دوست داری برسونه :=))
پاسخ:
ان اشاالله به هرجایی که خودش دوست داره ما برسیم مارو برسونه..
سلام رها جون...منم متولد اسفندم...همه خصوصیتامون مثله همه...خوش حال میشم افتخار دوستی بدی...البته من 76 هستم وکوچیکترم
پاسخ:
ما در خدمتیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی