آرزوهای نزدیک..

زهد

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ق.ظ


امام صادق علیه السلام:

زهد آن است که هرچه تو را از خدا باز دارد رها کنی

بی آنکه برای از دست دادن آن افسوس بخوری

و یا به خاطر رها کردن آن دچار غرور و خودپسندی شوی

یا چشمداشت گشایش از این کارت داشته باشی.

 

* مستدرک الوسائل ج 12 ص 45

.....

* بالاخره باید بفهمیم إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَاللّهِ أَتقکُم یعنی چی دیگه..؟

* خواستم یه قسمتهایی از حدیث رو پررنگ کنم

دیدم نمیتونم تفکیک قائل بشم و

همش باید پررنگ باشه!

* عجب حدیثیه..

آدم دلش میخواد واسه هر بندش

ساعتها بشینه فکر کنه و با کاراش تطبیق بده و

 پیش خودش و خدا آبروش بره!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۷)

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۹ آفـتابـــــــ گـردان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام


ممنونم...بسیار

آجرک الله


راستی مشتاق دیدار (حقیقی)! کمی از خودتان می شود برایم بگویید(در بلاگم)، لطفا.

پاسخ:

سلام..

 

خداقصد کرده ستارالعیوبیش را در حقم تمام کند...

همه ی داستان همین است.

مطمئنم.

قرار گذاشتیم بنویسی که! کو پس؟!

گفتم یه شعر مشت از قیصر بذارم برات سر ذوق بیای پست بزنی:( با حس بخون بفهمیش)

می خواهمت چنان که شب خسته خواب را

می جویمت چنان که لب تشنه آب را

 

محو توام چنان که ستاره به چشم صبح

یا شبنم سپیده دمان آفتاب را

 

بی تابم آن چنان که درختان برای باد

یا کودکان خفته به گهواره تاب را

 

بایسته ای چنان که تپیدن برای دل

یا آن چنان که بال پریدن عقاب را

 

حتی اگر نباشی، می آفرینمت

چونانکه التهاب بیابان سراب را

 

ای خواهشی که خواستنی تر ز پاسخی

با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را...

 

به به! روح قیصر شاد!

پاسخ:

 روحش شاد

نوشتنم نمیاد

ولی انشاالله به زودی

سلام.عالی بود.ممنون میشم به وبم سر بزنید.
پاسخ:

سلام

تشکر

به شما هم سرزدیم

۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۸ سید گمنام
برترین نوع ایمان آن‌ست
که بدانی
هرجا هستی خدا با توست..
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۵ درخت بهشتی

سلام

زیبا بود لذت بردیم

اگه وقت کردین به منم یه سری بزنید خوشحال میشم

پاسخ:

سلام

تشکر

سرزدیم.

۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۲ مجید نصرتی

همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می خوانم

قبولم کن من آداب زیارت را نمی دانم

نمی دانم چرا این قدر با من مهربانی تو

نمی دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم

نگاهم روبروی تو، بلاتکلیف می ماند

که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم

به دریا می زنم دریا ضریح توست غرقم کن

در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم

سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه

بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم

تماشا می شوی آیه به آیه در قنوت من

تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم

اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می گویم :

که من یک شاعر درباری ام مداح سلطانم

از مشهد الرضا دعا گویم

پاسخ:

  زیارت قبول.

 

دعا برای فرج فراموش نشه..

۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۵ طاها رحمانی
سلام
چرا چیزی نمی نویسید!؟
روزی چندبار میام ک دلم جلایی پیدا کنه اما دریغ..
باز خوبه مطالب قبلیتون هست.
منتظریم,یاحق
پاسخ:

سلام

دلی که خودش کدر باشه چطور میتونه دل دیگه ای رو جلا بده...؟

 

 

دعا کنید.

۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۳ فرزند آدم
سلام..ممنون وبم رو ساختم !
خوشحال میشم سر بزنید دوس داشتید لینک کنید ...
راستی قالب وبتون رو خودتون ساختید ؟
پاسخ:

  سلام

مبارکه

بله باکمک دوستان البته

۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۰ فرزند آدم
سلام..شرمنده وبتون از سیستم بیانه درسته ؟ منم میخام وب بزنم تو بیان ولی دعوتنامهگفتن اگه یکی که تو بیان وب داره بفرسته سریغ تر به دستت میرسه..
میشه برای من دعوت نامه بدید ؟
اگههزینه نداره یا مشکلی نیس...
منتظرم..ممنون
پاسخ:

  سلام

به آدرس ایمیلتون ارسال شد.

الهی اعوذ بک من نفسی...

سلام

قالب وبلاگت اصلا قشنگ نیست

بسیار زیباست...
خدا توفیق بده انشالله...
پاسخ:
اللهم العن تنبلی..!

سسسلام...

خوشحالم ک پیدات کردم...

پاسخ:

به به  

 سلام رفیق

خوش اومدی..

سلسله گفتگوهای برخط"ویژه" با حضور نورالدین عافی نویسنده کتاب نورالدین پسر ایران
حدیث زیبایی ست
سهم ما که از احادیث شده
فقط خواندنشان
پاسخ:

 تا کی....؟

salam golam

ishala to emtehanat movafaq bashi

 

پاسخ:

   سلام!

ممنون :)

 پیش خودم و خدا اگه ابرویی باشه!!!
پاسخ:
 آره والا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی