آرزوهای نزدیک..

روحی در بند جسم...

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ

اسیر جسم که باشی

گاهی

و لحظاتی

تمام وجودت هوای حرم میکند

آنوقت از کوتاه بودن دستت

وجودت آتش میگیرد..

این آتش هم میسوزاند

و هم آرام میکند..

اصلا همان لحظه که میسوزاند

همان لحظه آرام هم میکند..

اسیر جسم که باشی مجبوری برای زیارت جسمت را بکشانی..

تا شاید..

 روحت هم خاضع شود..

 

.

.

.

گفته اند دو هفته ی دیگر راهی میشوی

اما من تا خودم را درون آن صحن و سرا نیابم

باورم نمیشود..

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۰
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

فقط چند روز دیگر تا وصال یار مانده...
و من اینجا جامانده ام...
دقت کردی خدا چقدر دوست داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پارسال این موقع ها بود که دعوتت کرد خونه خودش و حال امسال فرستادت پیش کسیکه خیلی دوسش داره...
و من ایجا جا مانده ام....
یا حسین فاطمه..
پاسخ:

این حساب و کتاب ها واسه مائه

حقیقت خیلی با این چیزا فرق داره...

سلام خیلی خوشحال شدم

انشالله با معرفت زیارت کنید و دست پربرگردیدهمه را دعاکنید

بخصوص رهبرمون رو...

  

پاسخ:

سلام

تشکر

چشم .

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

*** ** ****** التماس دعا

خواهشن فراموش نکنید

اگر شد قبل از رفتن یه پست بزارین تا یادآوری کنیم

پاسخ:

سلام

چشم.

۱۰ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۴۶ ✿بنـتـ الـهـدی✿
دعا کنید....
پاسخ:

چشم.

شما هم..

وای

وای

کربلا....

وای وای....

 

آجی...کربلا...وای...وای...

پاسخ:

اگه برم و شب جمعه اونجا نباشم میسوزم...

میسوزم..

میسوزم...

من هم می گفتم تا زانوهایم روی خاک شرهانی نلرزد باورم نمی شود...

من هم آن روزهای پر التهاب مانده تا گوهرشاد را فراموش نمی کنم که تا سرم را امام رئوف به زانو نگرفت باورم نشد...

دیشب داشتم برای پست قبل از عیدم می نوشتم...

داشتم می نوشتم بشتابید سالتان را کنار این خانواده تحویل کنید...

مشهدی ها حرم را در یابند...

بقیه امامزاده ها را...مزار شهدا را... بقعه ها را...

داشتم می نوشتم بروید یک سالتان را به وجیهة عند اللهی تضمین کنید...

امروز تو را باز می کنم و می بینم قرار است 92 ات به آبروی کسی تضمین شود که عالم و آدم آبرویشان را وامدار اویند...

رهااااا..........

حسودیم می شود که قرار است توی بین الحرمین میان دو معشوق ذوب شوی...

حسودیم می شود که قرار است بوی سیب به مشامت برسد...

حسودیم می شود که قرار است مهربان ترین بابا ی دنیا در آغوشت بگیرد...

رهااااا..........

خدا کند بین الحرمین یادت بیایم...

خدا کند بوی سیب که به مشامت رسید و گشتی دنبال یک چادر خاکی و یک بانوی پهلو شکسته یادت بیایم...

خدا کند توی بغل بابای خوبمان یادت بیایم...

رها.... خدا کند یادت بیایم و برای92 من زیاد دعا کنی...

خدا کند یادت بیایم و برای دنیا و آخرت من زیاد دعا کنی...

خدا کند تضمین دنیا و آخرت من و خانواده ام را هم بگیری...

رها... حسودیم می شود.... و دعا کن سلطانم رضا مرا به هفت سینش بخواند و 92 مرا به آبروی خویش تضمین کند...

سلام مرا یادت نرود برسانی به اربابم...به عمویم...به بابایم....و به ...بوی سیب....

.....................دعا کن بروم حرم سال را تحویل کنم.........دعا کن سلطانم بخواهد....وگرنه زیاد به تو حسودیم می شود.....به تو که قرار است عاقبت بخیر شوی..........

پاسخ:

 دعا میکنم..

دعام کن..

 

خوش به سعادتت
پاسخ:

از سال 61 هجری تا امروز چندین میلیارد نفر رفتن کربلا؟

چن نفرشون با معرفت رفتن؟

و چن نفرشون عاقبت به خیر شدن..؟

... ...
برای رفیق منم مخصوص دعا کن...
ای کاش هیچ کس،در هیچ زمان حسرت لحظه ای از زندگی دیگری را نداشت....
همه چیز از دور خوش است...
پاسخ:

دعا میکنم.

دعام کن.

بابا ایول دمت گرم همیشه به زیارت خوش بحالت نصیبت شده آقا این برگه های دعوتنامه رو به ادمای خاص میده اونایی که دوس داره ببینتشون

 

یادمه قبل فوت بابا قسمت شد بریم ولی بابا حالش بد شد از سفر جاموندیم آقا خواست بهم نشون بده ببین تا لب چشمه میارمتو تشنه برت میگردونم

اره والا برا اقا کاری نداره یه نیم نگاه .....

همه چی حله ....

بازم ایول به مرامش که محبتشو ازمون نگرفته

یاعلی

پاسخ:
جوابی که به سادات دادم رو بخون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی