آرزوهای نزدیک..

رهایی

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۳۸ ق.ظ
دوکوهه..

طلائیه..

شلمچه..

فکه..

دهلاویه..

.

.

فکرشو نمیکردم دوباره برم..

دارم میرم..

تا چند روز رها باشم..

حلال کن رفیق..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۱)

دوکوهه..

طلائیه..

شلمچه..

فکه..

دهلاویه..

رفتیم و بستان دلم را آتش زد

اون بی حرمتیهایی که ب ساکنان این شهر شد ...
سلام رها جونم برا منم دعا کن اگه اسمم دربیاد منم میخوام 15 تا 20 با بچه های بسیج دانشگاه برم دوستامم خیلی سلام میرسونن میگن برا اونا هم دعا کن رها جان من و دوستام کنکور ارشد داریم برامون خیلی دعا کن به شهدا بگو کمکمون کنن تا بتونیم انشالا از خجالتشون در بیایم بازم التماس دعای مخصوص
واقعا! میریـ !؟
خوشبحالت, دلم برای حال و هوای اونجا تنگ شده
سلام...دعا کنید ما رو هم بخوان


یا زهرا
۱۹ بهمن ۹۰ ، ۱۰:۲۵ عاطفه و حسام
سلام
واقعاً عالی است
ما انشاء الله عید دوباره به آنجا می رویم
سلامت باشید
۱۹ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۴۶ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
خداحافظتون باشه.
سلام
بابا دم شما گرم
خدا حسابی هواتو داره ها
از طرف منم رها باش
لایق نبوده ام که کند دعوتم کسی
مولا کریم بود که بی دعوت آمدم.
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۱۳ مرا دریاب !
برای منم از شهدا کمک بگیر...بگو منم کمک کنن...

التماس دعا

توروخدا فراموشم نکن

خوش بگذره
7-8 sali mishe naraftam oon vara...khoshbehalet.. manam doa kon lotfan...makhsoosan shalamche...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی