آرزوهای نزدیک..

راه دومی نیست..

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ق.ظ

    

نبسته ام به کس دل..

                 نبسته کس به من دل..                  

                                        چو تخته پاره بر موج

                                                                 رها

                                                                       رها

                                                                               رها

                                                                                       من    

                                        زمن هرآنکه او دور

                                                  چو دل به سینه نزدیک

                                       به من هرآنکه نزدیک

                                                                     از او

                                                                                جدا 

                                                                                         جدا

                                                                                                  من

                                       نه چشم دل بسویی

                                                      نه باده در سبویی

                                           که تر کنم گلویی

                                                           به یاد آشنا من

                                          ستاره ها نهفته اند

                                                           در آسمان ابری

                                            دلم 

                                                   گرفته

                                                             ای 

                                                                    دوست

                                                                             هوای گریه با من...

                                                 

                                                


باید تنها رفت..

راه دومی نیست..

او نخواست که راه دومی باشد

 

من هم نمیخواهم که باشد.. و خوشحالم از این نخواستن...

 

دلخوشم به آرزوهایم ..

 

به روزهای زیبایی که قرار است بیاید ..

 

وقتی کمی آرام میشوم

 

دلم برای لحظات سخت و ناآرامم تنگ میشود...!

 

با تمام سختی اش

 

با تمام اضطرار هایش

 

با اینکه با تمام وجود از خم شدن کمرم زیر بارش هراس دارم

 

اما..

 

دوست میدارمش!

 

همیشه امید دارم دفعه ی بعد عکس العمل بهتری داشته باشم!

 

این هم یکی از آرزوهایی است که آرزوی نزدیک بودنش را هم دارم..!

 

حس میکنم وقتی امتحان نباشد

 

رشد هم نیست..

 

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا..

 

الحمدلله علی کل حال.....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

۱۲ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۵ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام رها جان


همان روزهای اول نوشته شدن خواندمش
چند بار
خیلی می فهمم این متن را
و خیلی هم نمی فهمم انگار ناگهان

خدا از امتحاناتش سرافراز بیرون آوردمان صلوات!
پاسخ:

 سلام عزیز

 

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها

بعدد ما احاط به علمک...

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۲ بے بازگشتــــ ...
چقد این پست حس خوبی داشت :-)
پاسخ:

رهایی حس شیرینی است...

بسیار شیرین..

 

و البته دردناک..

نمیدونم چرا انقد این پست به من نزدیک بود ....
:(
پاسخ:

...

عجیب دلم گرفته بود...

خاصیت اخر هفته و جمعه و..

اما بازم پستی به موقع و دلچسب...

قلمت سبز رفیق...

پاسخ:
تنهایی درد و درمان مشترک همه شده....
حواست باشه وقتی داری گناه می کنی؛ اینقدری که چپ و راست را نگاه میکنی، یک بار هم بالا را نگاه کنی!
پاسخ:
...
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۹ خاک پای شهدا
بسم الله الحی

جانا سخن از زبان ما می گویی...
چادرم وچادر نمازم را عاشقم.
گوییا مثل پیراهن یوسف می مانند
بوی معشوق می دهند.معشوقی که هنوز 
عرضه نداشتم عاشقانه برایش روزگاررا بگذرانم...

التماس دعای فرج.یاعلی علیه السلام
پاسخ:

یا علی...

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۶ عبد عاصی امیدوار
داری میری مکه یا...
پاسخ:

مکه..؟

یا..؟

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۴ بسم الله الرحمن الرحیم

 رشته امید بی حاصل گسستن، بهتر از بیهوده دل بست

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی