آرزوهای نزدیک..

دیر خراب آباد

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۲ ق.ظ
من ملک بودم و فردس برین جایم بود..

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود....

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود..........

خواست بالاتر بروم..

چه بر سر خودم آوردم...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱)

گر این درنده‌خویی ز طبیعتت بمیرد
همه عمر زنده باشی، به روان آدمیت
رسد آدمی به جایی، که بجز خدا نبیند
بنگر که تا چه حد است، مکان آدمیت
نه بیان فضل کردم که نصیحت تو گفتم
هم از آدمی شنیدیم، بیان آدمیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی