آرزوهای نزدیک..

دوستی من با او..

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۸ ق.ظ

وقتی که غصه دار میشوم

وقتی که فقط یک پرده مانده تا بی قراری ام را

به همه اعلام کنم!

وقتی که دلم میخواهد همه ی افراد را متهم کنم

تا خودم تبرئه شوم

وقتی که تنها میشوم..

وقتی که همه چیز آماده میشود تا

با خدا هم قهر کنم..!

این حکمت از امام صادق علیه السلام

از گوشه ی ذهنم عبور میکند که

مصیبت واقعى، آن است که انسان

در هنگام بروز حوادث ناگوار و سخت،

تاب و تحمل خود را از دست داده

 و ناشکرى از خود نشان دهد،

که در نتیجه از اجر و ثواب آن مصیبت،

محروم میشود..

من و این حکمت

با هم مدتها کلنجار میرویم

تا اینکه

مغلوب میشوم و

از تمام افکارم خجالت میکشم..

 بغضم را فرو میدهم..

و آرام زیر لب میگویم 

یا الرحم الراحمین..

.

.

اینها را یکی از مشتری های خدا میگفت..

وقتی که از هم جدا شدیم

از تمام افکارم خجالت کشیدم..

.

.

یا الرحم الراحمین..

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۵)

سلام دوسته عزیز
مطالب قشنگی داری برات ارزوی بهترین ها رو دارم جمله ای که از امام صادق نوشتی عالی بود..امیدوارم تو روزای پریشونی یادم بمونه..
التماس دعا
پاسخ:
یا علی
همین لینک کردنتون دیگه
دیر شد خیلی
از نظر من :!!
پاسخ:
در غیر این صورت وای بحالم...
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۲:۰۲ خواهر روحانی
سلام عزیز
بسیاااااااار عالی بود کلا وبلاگت!
لینکتان کردم
التماس دعا
خدایا در طوفان اتفاقات و امتحانات تو پناهم باش....
خدایا حلیمم کن ......
درمانده ام درد مندم باش
کاش وسعت دیدم گسترش داشت.........
پاسخ:
الهی آمین
نمیدونم چرا اینقد معطل کردم
نمیدونم چی شد که اینقد دیر شد واقعا !!!
به پاس نوشته های "دلی" تون لینکتون کردم
یا علی ع
پاسخ:
شما چند وقتی هست که لینک شدید.
همیشه فکر می کردم که دنیا چه دارد که همه میل و رغبتی به آن دارند که هرگز از آن دل نمی کنند از دوستی یادم هست که همیشه در گوشم می خواند دنیا با سختیش دنیاست اگه همه چی وفق مراد ما بود دیگر هیچ جذابیتی نداشت جذابیت یعنی این که تو یک ثانیه بعد از خود بی خبری........
دست نوشته هات به همراه موسیقی متنی که داری مغلوبم کرد شیفته ام کرد
یه چیز دیگه این نت فضای جالبی هست من از شما مدت زمان کمتری هست که داخل این فضا می نویسم ولی جالبی اینجاست که من بدون شناخته شدنم دارم حرف می زنم ............................
پاسخ:
امیدوارم موفق باشید.
تو دختر خوشبختی هستی که از این دست فکرهای قشنگ قشنگ داری
پاسخ:
دختر خوب از نظر چه کسی...؟
سلام

رزقک الشهاده فی سبیله....

فقط همین...


التماس دعا
یازهرا(س)
یا ارحم الراحمین...
سلام
تازه با وبلاگتون آشنا شدم.
از خوندن مطالب زلالتون لذت بردم.

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
الهی آمین.
زیبا بود
چه خدای مهربانی
با مطالب زیر به روز شدم اگه حوصلش بود یکبار خواندنشان را به همه دوستان پیشنهاد می کنم.
بازی صندلی
شما را چگونه می شناسند؟
گربه معابد بودایی
مادر...
پاسخ:
حتما مزاحم میشیم.
همه اینا با هم....
پاسخ:
کاش یه لبخند هم بینش بود!

خجالت کشیدم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی