آرزوهای نزدیک..

دلتنگ تر از همیشه..

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۳۸ ق.ظ

از کاروان جا ماندم..

وقتی رسیدم هیچ کس نبود..

همه دسته جمعی رفته بودند برای انجام اعمال

اما وقتی من رسیدم رفته بودند..

من ماندم ..

تنها..

اولین سفر..

بدون هیچ تجربه و ذهنیت قبلی..

هتل از حرم دور بود

باید با ماشین میرفتیم

رئیس هتل در حال توضیح دادن بود

میخواست  راهنماییم کند که چطور بروم

اما من همچنان مات مانده بودم

صدایش کردم..

یا حفیظ و یا علیم..

و رفتم

تنها...

از اتوبوس پیاده شدم

حتی نمیدانستم از کدام طرف باید بروم..

هوا غبار آلود بود

فضای عجیبی بود

با راهنمایی ۲ نفر مسیر را پیدا کردم

هنوز باورم نمیشد

از زیرزمین سعی بین صفا و مروه عبور کردم

میگفت از این پله ها که بالا بروی خانه ی خدا را میبینی

سرم را پایین انداختم

آرام قدم برمیداشتم

سرم را که بالا گرفتم

پناهگاهم را پیدا کردم

بغضم ترکید

و سجده تنها کاری بود که میتوانستم انجام دهم..

دنبال اینکه احساسم را وصف کنم نباش

چون نمیتوانی پیدایش کنی

چون وصف شدنی  نیست

من ..

چقدر کوچکم..

چقدر..

کوچک..

در برابر حریم یار..

اصلا نیستم..

هیچ..

باید رفت..

اینجا جای ماندن نیست..

وحالا دلتنگ تر از همیشه..

دیگر توان نوشتن ندارم..

یا حفیظ و یا علیم..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۲)

سلام و زیارتتون قبول...خوش آمد گویی زیبایی بود
...وای چه زیبا گفتی!!!
خیلی حال کردم با خوش آمد گویی وبت.. صلوات همیشه همه چی رو زیبا میکنه
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خیییییییییلی زیبا بود رهای عزیزم
خیلی زیاد
مو به تنم راست شد عزیزکم
ملتمس دعا
پاسخ:
یا علی
میشه بگی منبع نوشته های آوینیت چیه؟ میخوام بخونم.
راستی سلام.وبت آدم و حالی به حولی میکنه.ممنون
پاسخ:
یا علی
سلام
ما سال 87 رفتیم. اصلا نمی دونستم چی به چیه؟فقط یه هویی دیدم کعبه جلو چشممه. چیز زیادی یادم نیست که چیکار کردم و چی گفتم فقط فکر کنم هر دعایی بلد بودم خوندمو هرکی که یادم بود دعا کردم. اصلا بار اول رو دقیق تو ذهنم نیست که چشمم به کعبه افتاد.
عین این دیوونه ها نیگاه میکردیم فقط بعدشم رفتیم برسیم به باقی اعمال نتونستم تو نیگاه اول دل سیر ببینم. روزای بعد جبران کردم ولی.

راستی چیزای خوبی که بدست آوردید بمونه و هرچی زشتی که انداختید دور ایشالله دیگه برنگرده
پاسخ:
ممنونم از دعای خیرتون
سلام رها جان خوبی؟
رسیدن به خیر...زیارت قبول ...



کن سعی که باصفا چو زمزم باشی
در قرب به گل، پاک چو شبنم باشی
ای مُجرم محرم، به حرم حرمت دار
مُحرم که شدی، بکوش مَحرم باشی

سلام خیلی قشنگ ترسیمش کردید ...

هر وقت حرم آقام امام رضا میرم اینطور میشم......

زیارتتون قبول ....

زیارت ابی عبدالله ایشالله...
پاسخ:
یا علی
سلام
فقط میتونم بگم خوش به حالت
احساسی که وصف نشدنیه خیلی خاصه قدرشو بدون
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۵۳ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
اشک هایم صفحه ی قلبم را لیز نموده است.

و من لیز خوردم و افتادم در آغوشت...
.
.
.
کاش فراموش نکنم دستی که در بی کسیم مرا در آغوش کشید...

سلام

خدا کنه زیارتتون قبول شه که خدا بخاطر حرمت یکی از بنده هاش تقصیرات خیلی ها رو نادیده می گیره.

سال نوی شما هم مبارک باشه و انشالله دعای تحویل سالمون به اجابت برسه

خداحافظتون باشه.
پاسخ:
زیارت شما هم قبول..
سلام عزیزم خوبی زیارتت قبول
اینقد قشنگ اون لحظه رو ترسیم کردی که یاد موقعی افتادم که برای اولین بار چشمم افتاد به کعبه
میدونی ادم وقتی بر میگرده دوست داره هنوزم تو اون حال و هوا باشه
اما دنیا هوا ادما .... نمیشه ...فراموش میشه ..اون حسه اون ارامشه میره ..فقط میشه یه خاطره که با یاداوریش اشک چشات جاری میشه ...امیدوارم تو مثل من نباشی
در بهاری که پر از عاطفه و احساس است
هفت سینم سین سیمای ترا کم دارد...

سلام نازنین زیارت قبول ...
پاسخ:
زیارت شما هم قبول..
سلام عزیزم زیارت قبول
حال و احوال خوبه ...
دلتنگی هم دردیه ها ,خوش به حال کسی که دلتنگ میشه, عالمی داره...
زیارتت قبول و طوافت, امیدوارم همیشه در طواف یار باشی ...
التماس دعا
پاسخ:
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی