آرزوهای نزدیک..

خسته تر از اونیم که بخوام عنوان انتخاب کنم..

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۴۶ ب.ظ
خیلی ناراحتم ... خیلی....

فقط یه گوشه تکیه زدیم و میگیم

نه.. نمیشه...

اصلا راه نداره...

مردم چی میگن...

نه..!

نه..

نه...

ای بابا...

یه بار رفتی ببینی میشه یا نمیشه...

فقط میگیم  به به عجب مقصدی

آه...

چرا به مقصد نمیرسیم...

پامونو محکم به زمین جسبوندیم اونوقت میگیم

چرا به مقصد نمیرسیم...

ای خدا...

این روزا انقد چیزای عجیب غریب

شنیدمو دیدم که دارم کم میارم..

از بس نازمون کردن لوس شدیم...

دیدین بچه هارو یه وقتایی خیلی تحویلش بگیرید

و هیچی  بهش نگید و هی نازش کنید

چقد لوس میشه و دیگه نمیشه کنترلش کرد..

هرچی بهش میگید نه میاره و سرپیچی میکنه...

داستان مائه...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

سلام حاجی..
حست رو خیلی خوب درک میکنم،بهتره بگم خوب لمس میکنم.
کاش تواین روزا حداقل یکم به خودمون میومدیم . یه حرکت میکردیم.شروع حرکتمون میشد مصادف با شب شهادت مادرمون حضرت زهرا...........................
میدونی چیه؟یه وقتای آرزو میکنم که ای کاش بچه لوسه و دردونه ی خدا بودم که نوازشم میکرد و فقط مال خودم بود..اما بعد جواب خودمو میدم،میگم :من که همیشه از اولش تا الان دردونه خدا بودم و اونم همه حواسش به من بوده..اما این من بودم که یادم رفته که تو بغل کیم....

اگه یه لحظه فکر میکردیم که چقدر زمان کم داریم و هیچی هنوز واسه اونورمون جمع نکردیم،شاید دیگه یه لحظه هم آروم نمینشستیم.
از 5شنبه شب قبل از رفتنت به خانه خدا وارد وبت شدم.چه شبی بود اون شب...خیلی وقت بود حالمو اونجوری ندیده بودم.تاخود سحر بیدار بودم...
سلام ازت خواسته بودم بری دنبال سخنرانی ها و مقالات استاد رائفی پور، رفتی ؟؟
آدرس وبلاگشونو برات میذارم - البته یه سرچ تو گوگل بدی هم به راحتی میتونی کل سخنرانی هاشو پیدا کنی - با یاری امام زمان الان ایشون خیلی طرفدار دارن بین جوونا

وبلاگش به اسم ضد صهیونیسمه
http://antisemitism.blogfa.com

البته وبلاگ خود استاد زیاد به روز نیس و اثری از مقالات و سخنرانی های واقعا مفید و تکان دهندشون توش نیستا اونا رو بهتره از وبلاگا و وبسایتای دیگه بگیری که خدارو شکر تعدادشون کم هم نیس
پاسخ:
باز هم ممنون
یه خورده بیشتر توضیح میدادی خوب ...حالا ما تو بهت باشیم خوبه مثلا...
پاسخ:
از این واضح تر آبجی...؟
تشبیه مناسبیه...
منم خودمو تو این حالتا زیاد دیدم...
گاهی هم حس مورچه دارم...مورچه ای که سردر گم می چرخه تو یه فضای بسته و هی می خوره به در و دیوارایی که بلند نیستن ولی تو چشم مورچه کوه اند.....
شرمنده من زیاد نمی تونم بیام بهتون سر بزنم...
ایام فاطمیه رو هم تسلیت می گم....برای یه مورچه و مورچه ای که دوستشه..دعا کنید!
چه کـرده ای تـو بـا دلم که از تو پیش دیگران
گلایه هم که می کنم شعر حساب می شود
۰۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۰:۲۴ شیخ عبدالزهراء (طلبگی و هزار و یک ...)
سلام

موفق باشید در تصمیمهایتان!


یا علی
پاسخ:
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی