آرزوهای نزدیک..

خدا بود و دیگر هیچ نبود..

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵ ق.ظ

زندگی در نظرم مسخره می آید!

چه پیروزی هایش و چه شکست هایش

چه حیاتش و چه مماتش!

چه ناراحتی هایش و چه دلخوشی هایش

چه امید بستن به آرزوها

و چه ترس از قضا و قدر..

همه و همه در نظرم مسخره می آید!

به هیچ چیز و هیچ کس دلخوشی ندارم

از هیچ چیز و هیچ کس امید و انتظاری ندارم

از هیچ چیز و هیچ کس وحشتی ندارم

فقط به خاطر وظیفه برمی خیزم

فقط به خاطر وظیفه غذا میخورم!

به خاطر وظیفه میخوابم

به خاطر وظیفه میجنگم

به خاطر وظیفه مبارزه میکنم

به خاطر وظیفه حرف میزنم

و به خاطر وظیفه زندگی میکنم...

.

.

.

امشب این متن شهید چمران خیلی آرامم کرد..

این طور میشود که یک شخص تمام زندگی اش میشود عبادت..

وقتی مردم تصورشان این است

که حضرت زهرا  سلام الله علیها

شبانه روز عبادت میکردند!

یعنی این..

دیگر جای تعجب ندارد..

وقتی حتی نفس کشیدن  هم به خاطر خدا باشد

میشود عبادت..

.

.

میلاد محبوبترین همسر و همسر محبوبترین خلق خدا

مبارک..

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۹)

زندگیحیات و مماتش یکی است...
ما مجزایش کردیم..
من فکر می کنم.
سلام دوستم.
خبر خوش اون مساله رسید... امشب خدا حوالی اتاق من نفس می کشه... اینقدر نزدیکه که نفساش میخوره تو صورتم و شادم میکنه... وای که چقد نفس کشیدنای خدا رو دوس دارم...بخصوص با یاد هویزه...شما میگی 3-4 ماه پیش، اما من ... دیگه شد13 ماه پیش... خدا میدونه کاروان اسفند 90 که راهی شد چی به دلم گذشت... خدا میدونه یاد بوی کربلای شرهانی و آفتاب سوزان طلاییه و العطش رمل های فکه و بوی آوینی با دلم چی کار کرد... خدا می دونه چقدر دلم به حال خودم سوخت که جا موندم... و خدا میدونه که از وقتی جا موندم ذکر لیل و نهارم رخصت سفر امساله...و خدا میدونه، خدایی که امشب حوالی اتاق من نفس میکشه...
السلام علی الشهداء شرهانی
السلام علی الشهداء طلاییه
السلام علی الشهداء فکه
السلام علی الشهداء شلمچه... آخ که یاد پرچمای سرخ "یا زهرا"ی شلمچه چه ها که با این دل نازک ما نمیکنه!
و وای به حال دلم اگه امسال راهی نشه... وای به حال دلی که حتی آقا و سرورش هم رخصت نداد 3روز معتکف گوهرشادش بشم... وای...
خدایی که همین نزدیکی هستی! میشود کمی خودت، فقط خودت برای من دعا کنی؟...
پاسخ:
حوشجالم ..
سلام
همون شب تا صبح بیدار کتاب و خوندم و فرداش تموم شد...
نمی دونم باید چی بگم واقعا...
دعام کن
سلام میلاد به همه بانوان که آرمانشان زهرا گونه زیستن و زهرا گونه رفتن است گرامی باد...
و به رهای عزیزم
چرا نباید از عشق گفت؟ مگه ما عشق نداریم؟

مگه ما عاشق نیستیم؟
پاسخ:
کی این حرفا رو زده!!
بار الها!
تونادیده می گیری
من هم نادیده می گیرم
تو خطاهایم را،
من عطاهایت را...
آمدیم...دیدیم...رفتیم...
همین...
پاسخ:
خوش آمدید و زحمت کشیدید.. ممنونم
آدم با نوشته های شهدا حال می کنه...
سلام
سلام دوستم. چقد تو پیام قبلی غلط املایی داشتم! ببخشید با عجله نوشته بودم، اما این بار خوب تایپ میکنم!
چمران و خوندم، انگار ادم نبوده؛ انگار فرشته بوده و خصلتش فقط پرستش و ستایش خداوند... گاهی باورش سخته برام... انگار دارم اسطوره می خونم و خیلی ازم دوره... برونسی و آوینی برام قابل درک ترن!
این روزام کتاب سفر سرخ به دستم رسیده، زندگی نامه ی شهید حسین علم الهدی. هم دانشکده ای خودمونه و عکسش و تقرببا همیشه میبینیم. هویزه هم که بودیم مخصوص با بچه ها سر مزارش عشق کردیم اما... اما باور نمیکنم کسی اون جوری که شایسته اشه بشناستش...
ازون مساله خبری نشد، چشم براه دستای حادثه بودم که ... هنوز نشده. نمی دونم شاید صلاح به نشدن بود اگرچه کلی نفع توش بود...
البته شاید همون قصه ی شاید چیزی را بخواهید و خیر به نظر برسد اما شر در ان باشده!...
هنوزم حرف دارم واسه اپت ولی وراجی نمیکنم حوصله و وقتت سر نیاد.
تا پیام بعد،علی نگهدارت ، راستی عید ناموس خدا و محمد و ابوتراب هم تبریک میگم.
پاسخ:
یا علی
زندگی بار گرانی است کشیدن تا لب گور
ای فلک زحمت این بار گران ما را بس
یه حدیث جالب دیدم تو وب سایت منوتو گفتم بیانش اینجا منسبت اکید داره:
رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب خـالق خریدنـد.

هدفمون گم شده آقا..هدف جلب رضایت شماست یا رضایت مدیران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایند سربازان حق علیه باطل؟کجایند یاران مهدی؟کجاست اون خضوع ومتانت و مهربانی؟همه چیز تو ادعاهای کاذب خلاصه میشه.از دین و دیانت این دیندارها متنفرم...
افرادی خشکه مذهب و خودخواه که دین وسیله ای شده واسه رسیدن به خواسته هاشون... فقط اسم ائمه شده لق لقه زبانشون ، دریغ صد دریغ که گفتار بی عمل دارند...
خدایا مارا گرفتار دنیایت مکن. آمین یارب العالمین
سلاااااااااااااااااااااااام دوست جون
عیدتون و روزتون مبارکـــــــــــــــــــــــــــ


اینورا خبرای خوبیه
پاسخ:
ما هم دعوتیم دیگه!؟؟
سلام
این روز قشنگ رو به تو ای عزیز تبریک میگم.
اما...
چقدر این روز بین ما به ظاهر مسلمونا کم رنگ شده به خصوص نزد اونایی که خیلی ادعاشون میشه اما اصلا حضرت رو نشناختن..
بمیرم برات پسر فاطمه که هم در عزا و هم در شادی مادرت غریب هستی...
هدفمون گم شده آقا..هدف جلب رضایت شماست یا رضایت مدیران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روزت مبارک بانوی مهر و ماه..
این فقط تو نبودی که آرام گرفتی..مرا هم قرار بخشیدی..
ممنون
پاسخ:
روز شما هم پر برکت..
۲۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۵۶ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
میلاد محبوبترین همسر و همسر محبوبترین خلق خدا
مبارک..
سلام و خدا حافظتون باشه.
سلام بر ام ابیها
سلامی به بی مادران عالم
سلام بر مادران زیر خاک خفته
و سلام بر مادرم که زیر سایه دعاهایش زندگی می کنم
گاه رسیده ای و نمی‌ دانی
و گاه در ابتدای راهی و گمان می کنی رسیده ای
مهم رسیدن نیست، مهم آغاز است
که گاهی هیچ روی نمی دهد
و گاهی می شود بدون آنکه خواسته باشی
پاسخ:
شاید..
سلام!
ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و متعاقبن، روز زن رو به شما تبریک میگم!
انشالا 2000 تا از این روز ها رو ببینید!
ضمنن،
امیدوارم که سالم تر، موفق تر و راضی تر باشید!

بر مقدم دختر پیمبر صلوات
بر چشمه ی پاک حوض کوثر صلوات
بر محضر حضرت محمد تبریک
بر مادر شیعیان حیدر صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی