آرزوهای نزدیک..

جهنم من همین جاست.

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۴۶ ب.ظ
قرار بود مایه ی زینتت باشیم..

میترسم باعث بد نامی ات باشیم..

شاید بگویند در بین آدمهای این دنیا بدنام نیستی

اما من مطئنم این تنها از فضل پروردگارم است

نه هیچ چیز دیگر

اما بین آسمانیان چه..؟

همین برایم عذاب است..

جهنم را میخوام چه کار......

یا سیدی..

یقین دارم که جهنم همان دوری از توست

نه چیز دیگر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۲
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱)

حال منه
از بیرون خوب
از داخل داغون
خودم میدونمو خدای خودم که چقدر پست شدم
مثل یه سیب قرمز خوشرنگ که از بیرون جذابه ولی از داخل پوسیده
خدایا میخوام مایه زینتت باشم
حرکت از من برکتش با تو
التماس دعای خاص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی