آرزوهای نزدیک..

تنها

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۵۰ ب.ظ
خوندم

رفتم

گشتم

من جز تو کسی رو ندارم..

ببخشید که باید منو تحمل کنی

از هرکسی میگذرم باز به خودت میرسم..

انگاری رو تنهایی ما مهر زدن..

خدایا من جز تو کسی رو ندارم..

یهو احساس تنهایی کردم..

نمیگم بهت نزدیکم

فقط میگم جز تو کسی رو ندارم..

 

خدایا پس کی میای برام نظر بذاری...؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳)

چه جالب خدا برات نظر بذاره.
خیلی برام جالب بود.
چه قشنگ.
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۰:۴۵ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
خدایا ازت دلگیرم اما بازم جز تو کسی رو ندارم دارم؟
سلام و
پاسخ:
هرچی مشکله نشات گرفته از خودمونه نه از خدا...
۲۹ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۱۶ ازامروزتاشهادت
سلام...
خدا نظر میزاره ولی با واسطه اینو اون....اما ما رو غرور میگیره.
خدایا !!!!
کاشکی میشد ببوسمت ....
کاشکی میشد در آغوشت گیرم....
تا با همه وجود به خداییت ایمان بیاورم.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی