آرزوهای نزدیک..

تموم شد یا تازه شروع شد؟؟

چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۰، ۰۲:۰۰ ب.ظ

شب  قدرم تموم شد..

روز از نو روزی از نو..

خدایا من نمیخوام

همون آدم قبلی باشم..

تو کمکم کن !

من نمیخوام ...

کاش هرچند وقت یه بار شب قدر بود!

یا لااقل ما هر چند وقت یه بار

کو له بارمونو وارسی میکردیم

ببینیم چی جمع کردیم

تمیزش میکردیم

خدایا خیالت راحت!

قول میدم

اون وسط مسطا

اگه وقت کردم!

کارای خونه و بیرونم تموم شد!

اگه حال داشتم

خوابم نمیومد

سریالا تموم شد

بعدشم حاااالا شااااااااید

یه سر به حساب خودمم رسیدگی کردم.

تو خیالت راحت!!

تو کارتو دیشب خوب انجام دادی

من امید  دارم که تو منو بخشیدی

حالا از اینجا به بعد نوبت منه

که نشون بدم سر قولام میمونم یا نه؟

مرده و قولش!

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۲
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

سلام مطلبتو خوندم جالب بود
پاسخ:
ممنونم از لطفتون
سلامممممممممم...............
رها شو رها شو تو وسعت آسمان رها شو تا خداوند رو بهتر و قشنگ تر درک کنی رها خانوم....
ای که مدتهاست با من نیستی

من همانم که با من زیستی
chikar konim sare gholemoon ba khoda bemoonim?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی