آرزوهای نزدیک..

تصمیم

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ

پیامک اومد

طرح میلیونها ترک گناه برای تعجیل در فرج حضرت صاحب امر(علیه السلام)

سهم شما فقط ترک یک گناه..

درحالی که لبخند رو لبش بود برام خوندش

و گفت چقدر زیبا بود

گفتم: خوب؟

او : ؟

گفتم خوب چه میکنی؟

کدوم گناه رو ترک میکنی؟

تصمیمت چیه؟

فقط زیبا بود؟ همین؟؟

فکر کرد...

امیدوارم به نتیجه رسیده باشه!

تو چه میکنی؟

پایه ی ترک یک گناه هستی؟

کدوم گناه؟

جان من تصمیم شل و ول نگیر که حسابی شاکیم از تصمیم های آبکی..

(طرف خطابش خودم بودم، ولی برداشت آزاده)

تصمیم من:

ترک صحبت بیش از حد نیاز با نامحرم.

تصمیم تو؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۲)

پست عالی بود
توکل به خدا میکنیم تا تصمیم هایمان را اجرایی کنیم
پاسخ:
تصمیم شما؟
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۰۱ لحظه های من و تو
تصمیم خودمو نوشتم . که دروغ مصلحتی هم نگم . واقعا از دروغ متنفرم .گناهیه که ناجور برام عذاب دهندس. چه از خودم باشه ،چه دیگری. همیشه سعی کردم دروغ نگم و به یاری خدا موفق بودم تا حد زیادی اما میخوام بیشتر از قبل مراقبه کنم . دعام کنید
پاسخ:
انشاالله
:)
دچار سوء تفاهم کلامی شدید
چون منظورم همین بود
اما خوب اینطور بیان کردم
پاسخ:
الحمدلله که منظورتون همین بود.
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۰۷ لحظه های من و تو
دروغ ممنوع
چرا بازم هست
اما خوب من میگم یکی یکی انشالله
اخه کار درستی نیست
چون وقتایی چند تا رو می خوام بزارم کنار اخرش میبینم همونی هستم که بودم
اینطور فکر کنم بهتره
البته نظر منه وتواناییم
نمی دونم...
راستی آره به خاطر آقا
مگه چیزیه؟
یا حرف نامربوطی زدم؟
پاسخ:
به حرمت آقا بگیم بهتره به نظرم
اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفیقَ الطّاعَةِ وَبُعْدَ الْمَعْصِیَةِ

خدایا روزى ما کن توفیق اطاعت و دورى از گناه...
عجب صبح زیبایی..
مودب بشم.
خیلی حرفا زدم که واقعا مناسب نبوده حرفای آنچنانی
نیاز چقده؟!
پاسخ:
انجام کارهای ضروری
یه گناه کبیره دارم
تصمیم دارم ترکش کنم, ازش شدیدا آسیب دیدم.
برام دعا کنید.
زندگی بار گرانی است کشیدن تا لب گور
ای فلک زحمت این بار گران ما را بس
پاسخ:
بهشت را به بها دهند..
نمی تونم بگم
اما از نیمه شعبان به خاطر آقا گذاشتمش کنار
البته یه بار پام لغزید
اما دوباره بسم الله گفتم و الحمدلله انجامش ندادم
انشالله هیچ وقت تکرارش نمی کنم
پاسخ:
الان دیگه چیزی نمونده که لازم باشه بذاری کنار؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی