آرزوهای نزدیک..

بیقرارم..

يكشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۰۴ ب.ظ
روا بود که گریبان ز هجر پاره کنم..

دلم هوای تو کرده!

بگو چه چاره کنم...؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳)

روزها دعایمان این است که بیا
اما به تازگی دعایم تغیر خواهد کرد که اقا نیا که اگر بیاید اولین نفر که خواهد مجازات شد من هستم
سلام . خوبی به طور اتفاقی اومدم وبت واقعا وب زیبایی داری خوشحالم که اومدم و از وبت استفاده کردم
پاسخ:
خوش اومدید.
سلام
وبلاگ زیبایی داری به خصوص قالب وبت که خیلی زیباست
پاسخ:
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی