آرزوهای نزدیک..

بهانه

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۰۱ ب.ظ
مرحوم آیت الله میرزا عبد الکریم حق شناس میفرمودن:

بعد از امام زمان کسی عالم تر از ابلیس نیست!!

۹۹ عذر شرعی برای شما اقامه میکنه

تا شما رو مطیع خودش بکنه...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

سلام واقعا جالب بود دستت درد نکنه گل کاشتی. حسابی فیض بردیم. دریاب کنون که دولتت هست به دست که این دولتو ملک میرود دست به دست ای که دستت میرسد کاری بکن پیش از آنکه از تو نیاید هیچ کار!!

اولین جهنمی اون دنیا شیطونه
قـطار می رسـد

برای بعضـی ها کسـی منتظـر نیست

برای بعضـی ها کسـی را نمـی آورد

اما ، بیچـاره آن هایی که مـسافرشـان را دیگـران به خـانه مـی برند...


سلام عزیزم
ممنونم از حضورت
خوشحالم کردی
فضای وبت زیباست............چند تا از شعرات رو خوندم.......به دلم نشست......

مراقب خودت و دلت باش
هر چی ارزوی خوبه مال تو...................
من ز نفس خود بسی دارم گله
من 99 عذر نمیخوام

یه عذر هم گولم میزنه...........


خدااااااببخش
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۵۱ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
سلام

خوش بحال کسی که درگیر با شیطان...

من که هنوز در خدمت هوای نفسم هستم...

خداحافظتون باشه.
پاسخ:
خدایا پناه میبرم به تو از نفسی که در بند نیست..
گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم...
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...
قشنگ بود عزیزم...
ما بعضی جاها شیطونم درس میدیم
پاسخ:
چی بگم..
daghighan....daghighan hamine...adam fekr mikone dare khodaE tarin kar ro mkone...
پاسخ:
بله..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی