آرزوهای نزدیک..

بسم الله الذی لا اله الا هو..

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۰۶ ب.ظ

تو این مدتی که ننوشتم

خیلی جریانات مختلف و بزرگ و کوچیک داشتم..

فقط یک چیز تغییر نکرده

و اونم اینه که من هنوز همون بنده ی حقیرم

که دستام به سمت رحمتت درازه..

ولی خیلی بیشتر از قبل..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

فقط تامل میکنم
اگه به نتیجه می رسیدم این همه دور خودم نمی چرخیدم که
پاسخ:
به نتیجه برس.
سلام انشاالله که خیره ...
پاسخ:
واقعا اگه خدا بخواد خیره وگرنه نیست.
خدایا تنهام نذار فقط همین!!!!!
رفیق برام دعا که که دارم به سمت جاده خاکی میرم....
الحمدلله و منه...
امید ناامید ها...
تازه فهمیدم که اگه نباشه هیچی نیستم....
وقتی دارم لمس میکنم که چجوری داره ادبم میکنه...
خدایا به شکرانه نعمتهایت ممنونتم...
نوای وبت تامل برانگیزه
پاسخ:
تو این تاملات به هر چی رسیدی لطف کن و به ما هم بگو..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی