آرزوهای نزدیک..

برای استادم..

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۰۸ ب.ظ

گاهی حضور یک شخص در نزدیکی هایت 

کافی است

برای اینکه بار سنگین خستگی هایت

کوله بارشان را جمع کنند

و طوری صحنه را خالی کنند که گویی اصلا وجود نداشته اند!

خدایا تو را به خاطر همه ی نعمت هایت سپاس...

پروردگارا ..

وسیع ترین رزق خودت را به ایشان عطا کن..

.

.

استاد عزیزم

روزتان مبارک و تمام عمرتان پر برکت..

این گلهای مجازی هم تقدیم به شما..

ببخشید ..

وسعمان بیشتر از این نمیرسد........

.

.

به ایشان پیام دادم معلم عزیزم

از اینکه هر روز با مهربانی به ما چیزهای جدید

یاد میدهید متشکرم!!

روزت مبارک

.

.

بازهم مرا ببخشید..

وسع کلامی مان هم بیشتر از این نمیرسید..!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۲
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

سلام چه وسع وسیع و زیبایی داری خوش بحال استادت با این شاگردهای قدرشناسش...
چیزی واسه من نیومده هااااا!!!
چک کن دوباره!!!!
پاسخ:
چیو چک کنم؟!!
فکر نمی کردم من و یادت باشه
پاسخ:
چرا نباید یادم باشه...؟
دختر تو چه قدر دعاهای قشنگ قشنگ مینویسی
مرسی
پاسخ:
این دعا هم در آنجا ذکر شده بود.
شما که نمیدانید ما وسع کلامی شما را چه قدر دوست می داریم..که
پاسخ:
صد البته که نوشته های ما حداقل 100 سال نوری تا نوشته های شما فاصله دارد و حالا حالاها باید شاگردی کنیم در خدمت دوستان..
سلام رفیق. عذر تقصیر بابت دیراومدن. کمبود وقت دارم وحشتناک. آخر ترما رو هم که میدونی چه وانفساییه! اما واقعا دلم برا خونه مجازیت تنگیده بود.
همه ی مطالب جدیدت و خوندم، مثل همیشه تلنگری و زیبا و قابل تامل و عین وجدان درد بود...
راستی سلامت و به شهید برونسی هم رسوندم.
دیر اما میام دوستم.
برام ویژه دعا کن...
az del bar ayad
رهای عزیزم . اومده بودم ازت تشکر کنم به خاطر حضور سبزت . توی حریم خصوصی ام .
اما واقعا احساس کردم ..... که اتفاقا برام خیلی عجیبه .....................
میرم وضو بگیرم و برگردم .
ممنونتم
پاسخ:
من نفهمیدم !چی شد....؟؟!!
واقعا ...روزشون مبارک ...البته فک کنم می دونم کیو می گیا...
پاسخ:
بله..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی