آرزوهای نزدیک..

بدون شرح

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲ ق.ظ

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۳۰
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۴)

سلام

الهی حاجت روا بشی رها جان
پاسخ:
ممنون بابت دعا!
مجبور شدم به هر کسی رو بزنم / در محضر هر غریبه زانو بزنم
تحقیر شدم ، چون که فراموشم شد / یک سر به ضامن آهو بزنم . . .
میلاد امام هشتم مبارک
السلام علیک یابنت موسی بن جعفر(س)

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا(ع)

کلیپ زیبای شبکه نصر از سخنان سید حسن نصرالله در خصوص هتک حرمت به ساحت مقدس رسول الله
با زیر نویس فارسی
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7019
...
۰۲ مهر ۹۱ ، ۱۶:۱۹ ازامروزتا شهادت
سلام...
"خبر دستگیری فائزه هاشمی تایید و روانه زندان شد"
.
.
.آپم تشریف بیارید
سلام رها جان دلم برا یه بار ژر زدن تو حرم آقا تنگ شده دفه قبلی که رفتم نذر کردم 8008 صلوات دادم برا سللامتی بابام گفتم بابام خوب بشه خودم با هزینه خودم مامانو بابامو بیارم پابوس ولی نشد بابام از ما زودتر رفت پابوس تنهایی ام رفت حالا من موندمو این بغض که هر وقت به یاد حرم اقا میافتم خاطره اون شب جمعه ای که بهم گفت بابا کنار پنجره فولاد برام دعا کن تداعی میشه رها بابام رفته پیش امام رضا یه عمر نوکریشو کرد تو هیئتش سینه زد خوب بایدم زودتر اقا بخوادش رها دلم برا بابامو امام رضا لک زده کاش اونجا بودم کاش آقا دلمو که تو حرمش گذاشته بودم پس نمیفرستاد
رها دلتنگم
یه نگاه کافیه
تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد....
پاسخ:
تو حرم به یادت بودم..
عکست بی نظیره...................... .
ببخشیدسلام
پاسخ:
علیکم السلام
۳۱ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۳۱ ازامروزتا شهادت
سلام...
کفر ورزشکاران ایرانی به خداوند متعال......
آپم تشریف بیارید ...
ببینید تو مملکتمون چیه!!!!!!!
۳۰ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۵۹ از امروزتاشهادت
وای آبجی جونم این آهنگ و این عکس چه بهم میان.....
رها خانم دلمو بردی مشهد.....
روبروی گنبد امام رضا دلم میخواد بشینم وهمه حرفامو بزنم......
دوست دارم یه بار فریاد بزنم که امام رضا دوست دارم.....
دوست دارم بگم که چه زیبایی....
"آقا جون ،گاهی خیال میکنم از من بریده ای...
یا امام رضا
پاسخ:
با تمام وجودت..
۳۰ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۵۲ ازامروزتاشهادت
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خیلی زیاد به شما....
وای خدا این عکس که مال هیئت یا زهرا است.
خیلی قشنگه....
حرکت جالبی زدید آبجی جونم....
مــــــــــــــــــــــوفـــــــــــــــــق بــــــــــــــــــــــاشیـــــــــــــــــــــــــــــــــد
پاسخ:
هیئت یا زهرا..
رها
نمی گی دل ما ...
آخه...
خدایا...
هر چی جمله تو عالمه که قابل هست...غیر قابل گفتنه
همشونو باید فقط یک کلمه نوشت و رفت...
و نتوان تمام کرد
این حس ها..
رها
بغض
کلیپ زیبای شبکه نصر از سخنان مالکوم ایکس رهبر سیاه پوستان امریکا
بهمراه زیر نویس فارسی
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7002
وای چه عکسی !!!
پاسخ:
زیارت قبول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی