آرزوهای نزدیک..

بخوان.

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ق.ظ
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

واقعن ............
کاش هیچ وقت تمام نشود....
پاسخ:
  چشم رو هم بذاریم.......

من هم باز خداراشکر میکنم که این آشنایی منوبه خودش نزدیکتر میکنه

 

پاسخ:
یا علی .علیه السلام.
آدم روانی می شود وقتی اینهمه زیبایی در این وبلاگ و صاحبش میبیند
خدایا..من کجام؟این بنده ات کجتا؟
:{
پاسخ:

شما آرامش خودتو حفظ کن!

هیچ خبری نیست اینجا!! به جان خودم

خدایا تو که خودت میدونی چه خبره..همین که تومیدونی بسه....

....

دوستان این پست کیوسک رو از دست ندید

http://yek-rob-mande.blogfa.com/post/379

از اون کارا کردی باز بی سر و صدا...

کلمه های هراسان  پستم لایق خونه ی پر نورت نبود...تو که می دونستی...

با این حال ممنون...

...

 

پاسخ:

چی میگی فرزانه..

 

کلمه های هراسانت پر از نور بود....

خودت خبر نداری..

...

ظلمت دل نویسنده ی این وبلاگ چشم عالمو کور کرده..

اگه اگه اگه نوری میبینی همیش واسه ستارالعیوبی خداست..

و نور آیات و احادیثی که گاهی خدا اجازه میده بذارم..

 

سلام.خدا را شکر به خاطر دوستای بی نظیری که از طریق اونا سر از وبلاگهایی در میاریم که بهمون تلنگر میزنه.الهی و ربی من لی غیرک .تک تک لحظه هات خدایی
پاسخ:

 سلام

خداکنه این تلنگرا رو حفظ کنیم..

من برای این زنده ماندن استرس دارم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی