آرزوهای نزدیک..

ای خدا.........

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۳ ب.ظ

آخه دردتو به کی بگی

وقتی میبینی10  نفر بچه های راهنمایی و دبیرستان

هیچچچ کدومشون!!!

حتی اسم! 12 امامو بلد نیستن!!

حتی اون شعر معروف

اول امام علی...

دوم امام حسن....

اونم بلد نیستن!!

میگم امام هادی امام چندمه؟؟

میگه شیشم؟

خانم امام چهارم کی بود؟؟

من فقط میدونم امام اول امام علیه

امام سوم امام حسین

امام هشتم امام رضا

امام دوازهم هم امام زمان

همین

دیگه هیچ کدومشو نمیدونم!

 

 

رفتن خونه یکیشون اسمس داده

خانم میشه یه بار اسم دوازده امامو برام بفرستین؟؟

 

میگم چرا واسه نیمه شعبان جشن میگیرید؟

میگه خوب چون امام زمان

پیامبر! زمان مائه!

الانم غایبه

به خاطر همین...!

وقتی بیاد با شیطان با شمشیر دوسر میجنگه پیروز میشه

همون وقتی که همه چی بهم میریزه

کوها و دریاها و اینا..

آها قیامت!

 

بعله...

اصلا تعجب نکنیدا

اینجا منطقه 7 تهرانه.

 

 

خاک بر سر من.

 


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

سلام

اتفاقا برادر زاده منم همینجور فکر میکرد

میترسید امام زمان (عج) بیاد بابا مامانش رو بکشه

براش که از خوبیهای آقا (عج) می گفتم باور نمیکرد

اللهم عجل لولیک الفرج

۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۴ دیدار صبح
سلام
 منم به ترتیب بلد نیستم
وای من برم بمیرم
پاسخ:

 سلام !

نه !!

چرا آخه؟

خدا لطف کرده بهمون وقت داده که یاد بگیریم

اونوقت ما بریم بمیریم!! اینجوری که بدتره!

 امروز و که زنده ایم باید دریابیم

از فردا کسی خبر نداره...

سلام

بدترش اینه که هفتاد سال عمر کنی و ندونی برا چی اسامی ائمه رو حفظ کردی...

اینجا چه خوب شده...خدا حافظتون باشه

پاسخ:

 سلام...

 

بدترترش اینه که فقط اسم ائمه رو بلد باشی..

مث من......

۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۷ لحظه های من و تو
سلام . حرص نخور به این فکر کن که چه سعادتی نصیبت شده ، چه رسالتی ، کاری که خانواده ، جامعه ، مدرسه، دنیای مسلمون نکرد تو باید کامل کنی . بهشون یاد بده تا دیرتر نشده 

پاسخ:

 سلام...

 انشاالله ..

چشم

شما هم دست به کار بشید ! حتما اطراف شما هم از این دست نوجوونای تشنه هستن..

نماهنگ زیبا خون دلها خورده ایم با صدای زنده یاد استاد محمد نوری
کاری از شبکه نصر
با سلام و احترام/
تبریک بابت قالب جدید...
.....................................
به موارد شبیه به این باز هم برخورد خواهید کرد.
من نمی دونم دختر 4،5 ساله ای که به بهانه ی جشن پیروزی تیم ایران یا پیروزی فلان کاندیدا بذارنش روی سقف ماشین برقصه بعد 30،40 نفر با گوشی و دوربین ازش فیلم بگیرن عاقبتش چی میشه...
معذرت می خوام که این مثال رو زدم ... آخه همچین چیزی دیدم.
خیلی ها وقتی ببینن دختر یا پسرشون مشکل تربیتی پیدا کرده باهاش بد برخورد می کنن... اما نمی دونن مقصر اصلی خودشونن... که توی بچگی به خیلی چیزها که براش زمینه آمده می کنه عادتش دادن....

پاسخ:

    سلام

تشکر

به مواردی شبیه به این خیلی ! زیاد! برخورد کردم که اگه بخوام بنویسم و بگم طوماری میشه واسه خودش..

ولیکن این بار دیگه واقعا ناراحت شدم...

که البته اینجا فقط یه بخشیشو نوشتم..!!

من که میدونم تقصیر اونا نیست و تقصیر مائه..

کاملا میدونم.....

خدا زنگ خطرشو زده بود برامون...

امان از وقتی که امر به معروف فراموش بشه...

شیطونم خوب بلده چه جوری با ما مثلا!! بچه مذهبی ها رفتار کنه!

هی میگه....لم تقولون ما لا تفعلون...........؟

ما هم که از خدا خواسته بیخیال میشیم... و آیات و روایات دیگه رو نمیخونیم که ببینیم این آیه جاش کجاست.....

 

نمی دونم این خوبه که با نوشته هام اشک آدما رو در میارم یا ظلمه.....

حلالم کن.....حلالم کن اگه ظلمه.....

پاسخ:

واسه من که رحمته...

دیگرانو نمیدونم..

ولشون کردم چون خودم از یه جایی ول شدم....

تا وصل نشم نمی تونم کسی و وصل کنم....

امروز بعد از ظهر یکیشون مدام پیام داد....

هی پیچوندمش...

هی گفت خانوم شما کلاس نذاری ما کلاس کس دیگه ای نمی ریم...

هی گفتم کار دارم...کنکوری ام....فرصت نیست....

دروغ گفتم اما.....

صب تا شب کنج اتاقمم.....

فکر می کنی راحته برا خودم.....

نیست بخدا.....

برا هر پیامشون اشک می ریزم.....

چندتاشونم گفتن میان خونمون.....فکر کن چه زوری بزنم بخندونمشون و بپیچونمشون......

ولی تو ول نکن.....

شما همین جور ادامه بده و صبوریشون کن......

ما فعلا بی خیال دنیا و آدماشیم....

پاسخ:

باور کن این حرف شیطانه که مدام داره تو گوش ما زمزمه میکنه که تو مگه خودت حالیته که میخوای به دیگران چیزی یاد بدی...  

باورکن..

همین زمزمه انقدر به گوش من خورده که دیگه حالم ازش به هم میخوره.....

میدونی چند نفر از دوستام همین حرفو برام تکرار کردن...؟

همونا اگه دست به کار میشدن الان بچه شیعه ها حداقل اسم اماماشونو میدونستن...

 

دست اونا رو بگیر تا دست تو روهم بگیرن...

 

 تعجب میکنم از کسی که شیفته و دلباخته ی رسوله (صلی الله علیه و آله)

ولی ..

هرکی ندونه تو که خوب میدونی پیامبر چه زجری کشید واسه به راه آوردن بنده های خدا...

 

 

ها! حالا دوسش درم(مشدی بخون)

دلم تنگ شاگردام شد....این روزا که کلاسام و کنسل کردم اس ام اساشون داره دیوونم می کنه....مربی خاک بر سر تر از من دیدی تو عمرت؟؟؟!!!

بهشون بگو....

12 امام و یادشون بده....

صبوریشون کن....

خانومشون کن....

بهشون یاد بده خوبی ها رو ببینن....

من تموم این فرصتا رو از خودم گرفتم....

قدر تک تکشون و با جهل و غفلتشون بدون....

ما خودمونم تو جهل و غفلتیم....

صبوریشون کن تا خدا صبوریمون کنه.....

( می دونم همه ی اینا رو بهتر از من می دونی....ولی گفتنشون تیکه بود به خودم....شما نخونده بگیر....)

پاسخ:

من از خودم غصم گرفت..

از جهلم

از کم کاریم

از   غفلتم..

تقصیر اونا نیست

اصلا

میدونم..

میفهمم..

منم سن اونا بودم همین  بودم

دقیقا و دقیقا عین همینا..

خواهرم میگه چون خودت مثل اونا بودی میتونی باهاشون کنار بیای..

ولی من یقین دارم خیلی خیلی خیلی بدتر از اونام.یقین دارم...

نه...اونا که بد نیستن اصلا....

اونا خیلی خیلی خیلی بهتر از منن..

ولی آخه من که اصلا خوب نیستم..

 

من خیلی دوسشون دارم..

من غصه خوردم به خاطر کم کاری خودم..

به خاطر امثال من که خیلی خیلی زیادن و کاری نمیکنن..

اصلا مثل تو!

واسه چی ولشون کردی؟

خیلی نامردی کردی در حقشون..

اصلا الان از تو ناراحتم..

 

 ولی ممنون  فرزانه..

این حال بدم برای خوب شدن فقط نیاز به اشک داشت

که تو بهم هدیه دادیش...

 

۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۵ آفـتابـــــــ گـردان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام و تبریک برای حماسه سیاسی ملت



عذر تاخیر و غیبت



باورش سخت است و دردناک ولی از خاک بر سر شدن شما چیزی در نمی آید...ملامت درونی کفایت است...

خدا کمکمان کند الهی

پاسخ:

سلام

 

یه عمره ملامت درونی انجام میدیم

کاری پیش نمیره..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی