آرزوهای نزدیک..

الله اکبر...

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۰۳ ب.ظ

اگه امید به رحمت تو نبود..

حتی یه لحظه هم نمیشد زندگی کرد..

خدایا ..

از دست هیچ کس کاری بر نمیاد...

فقط کار خودته..

خدایا ا ا...

میبینی همه خستن..

دختر و پسر فرقی نداره..

پیر و جوونم نداره..

دنبال همه چی رفتیم..

گاهی اوقات فکر کردیم اگه خودمونو سرگرم کنیم

همه چی حله..

اما نشد..

همه جور گناهم امتحان کردیم..

نشد..

تنهاییمون برطرف نشد..

دردمون درمون نگرفت..

.

.

گمشده ی ما فقط خودتی..

خود خودت...

یادمون رفت که تو خدایی و ما بنده..

هرجوری خواستی بزرگمون کنی غر زدیم..

خدایا..

میخوام امشب اول وقت بیام

میدونم از نماز هیچی نمیفهمم ..

فقط میخوام بگم

منم هستم..

اسم منم بنویسید..

همین..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

الهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
و عجل فرجهم..
عرق کهنه ی شیراز مرا مست نکرد
چایی تازه دم روضه زمین گیرم کرد
چرا خودتو دست کم میگیری
مگه حضرت علی نمیگه بزرگترین گناه نا امیدیه ؟؟؟ حواست باشه شیطون مغرورت نکنه ولی خب خیلی خوبه تو جامعه امروز ما یه دختر به سن تو اینجوریا فکر میکنه
همه دخترای هم سن تو فقط و فقط تو وبلاگاشون یا از شکست عشقی مینویسن یا از عشقشون یا خیلی بخوان بگن ما فرق داریم از خاطراتشون با دوستاشون که تو همشم آخرش پای یه پسر وسطه اگه همه مثلا مسخرش کرده باشن
قدر خودتو موقعیتتو بدون و هیچوقتم کم نیار و تا آخرش برو
تو سیصد و سیزده تا یار امام زمان خانم هم هستا
تو هم میتونی یکیشون باشی کافیه فقط بخوای
من یکی با این همه رو سیاهیم امیدوارم با هر روز بعد از نماز صبح دعا عهد خوندن حتی بعد مردنم اگه عشقم ظهور کرد زنده شم و جزء یاراش باشم

اگه تو نا امید باشی و امثال تو هم مثل تو فکر کنن پس کی میخواد زمینه ظهورشو آماده کنه ؟؟ به اینم فکر کن
۲۹ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۲۲ همون یه دوست
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود برسرآتش میسرم که نجوشم
بهوش بودم از اول که دل بکس نسپارم
شمایل تو بدیدم، نه صبر ماند ونه هوشم
حکایتی ز دهانت بگوش جان من آمد
دگر نصیحت مردم حکایتست بگوشم
مگر تو روی بپوشی وفتنه باز نشانی
که من قرار ندارم که دیده از تو بپوشم
من رمیده دل آن به که در سماع نیایم
که گر بپای در آیم، بدر برند بدوشم
بیا بصلح من امروز در کنار من امشب
که دیده خواب نکردست از انتظار تو دوشم
مرا بهیچ بدادی و من هنوز بر آنم
که از وجود تو موئی بعالمی نفروشم
بزخم خورده حکایت کنم زدست جراحت
که تندرست ملامت کند، چومن بخروشم
مرا مگوی که سعدی، طریق عشق رها کن
سخن چه فایده گفتن، چو پند می‏ننیوشم؟
براه بادیه رفتن به از نشستن باطل
وگر مراد نیابم، بقدر وسع بکوشم
راستی یه پیشنهاد هم برات دارم
البته ممکنه تا الان خودت دیده باشی ولی اگه ندیدی حتما سعی کن سخنرانی های رائفی پور (که میتونی همین تو اینترنت هم دنبالشون بگردی) پیدا کن و کامل و با دقت ببین ...
پاسخ:
بله حتما
سلام
من تورو تو وبسایتم لینک میکنم نه که ازت بخوام منو لینک کنیا فقط به خاطر نوشته هات

بهت تبریک میگم عالی مینویسی

امیدورام همیشه همینجوری بمونی و همینجوری بنویسی

کسایی مثل تو باعث افتخار مولامون امام زمان هستن - مطمئن باش
سلام
کاش می شد عاشقی را تجربه کرد
کاش...حتی برای لحظه ای هرچند کوتاه
آیا اسم ما نیز نوشته می شود...؟
خیلی التماس دعا
پاسخ:
بازم میگم .. ما به امید زنده ایم..
آپم آپم آپم ...
رها جون من قلب ملب بلد نیستم ولی می خوام یه خورده مث بقیه اعلام وجود کنم ...
واییییییی می خوای الان پیامم رو پاک کنی...
۲۷ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۲۳ پیمــــــــــــــــان
برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست

گویی همه خوابند ، کسی را به کسی نیست

آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک

جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست

این قافله از قافله سالار خراب است

اینجا خبر از پیش رو و باز پسی نیست

تا آئینه رفتم که بگیرم خبر از خویش

دیدم که در آن آئینه هم جز تو کسی نیست

من در پی خویشم ، به تو بر می خورم اما

آن سان شده ام گم که به من دسترسی نیست

آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است

حیثیت این باغ منم ، خار و خسی نیست

امروز که محتاج توام ، جای تو خالیست

فردا که می آیی به سراغم نفسی نیست

در عشق خوشا مرگ که این بودن ناب است

وقتی همه ی بودن ما جز هوسی نیست
آره واقعا!!!!!!!!!!
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی