آرزوهای نزدیک..

آرزوی امسال من...شاید دور شاید نزدیک..

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ

تا وقتی گیر این و آن باشی

فکر رسیدن را باید از سرت بیرون کنی

با دل مشغولی نمیشود به حقیقت رسید

از تنهایی فرار نکن.

به سمت تنهایی فرار کن..

یا رفیق من لا رفیق له...

یا انیس من لا انیس له..

با حبیب من لا حبیب له...

.

.

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک..

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۰
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

گریه کردم با پست هات...

قلبم داغ شد رها...قلبم...............

 

آه

پاسخ:

جانم به این قلب رقیق..

که مثل اسمته..حریر..

۱۵ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۵۵ آفـتابـــــــ گـردان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام



حرف درست و ساده و ژرفی است که از یاد -دلـ- ـم می رود اغلب


و أنر ابصار قلوبنا بضیأ نظرنا الیک

حتی تخرق ابصار القلوب حجب النور

فتصل. . . ...


سپاس برای یادآوری

پاسخ:

علیکم السلام

یا علی.ع.

کوروش دروغه ها

سلام

دقیقا میخوای چی باشی؟ چجوری؟

یعنی از همه دور بشی و گوشه نشین؟

چرا؟

پاسخ:

سلام.

رسیدن من تو هستی...

یا انیس من لا انیس له...

"میزگرد"

شجاع ترین رهبر جهان کیست؟

جهت بحث و تبادل نظر کلیک کنید:  http://makin.blog.ir/page/Roundtable

تبادل لینک و لوگو؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی