آرزوهای نزدیک..

اگه مناجات شعبانیه نخوندی

امروز  بخون..

حتما بخون..

اگه صلوات شعبانیه نخوندی

امروز بخون..

اگه حسابتو صاف نکردی

امروز..

اگه توسل نکردی

امروز..

اگه استغفار نکردی

امروز..

 

امروز جمعه ست..

عیده..

آخرین روز ماه شعبانه..

میبخشه..

ایشالله میبخشه..

 

پاشو..

یا علی..

.

.

............

میدونم که میدونید مخاطب خودمم..

یادمه آخرین روزی که مکه بودیم

همه میگفتن میخوایم بریم واسه خدافظی

واسه وداع..

من همونجا خشکم زد..

گفتم کجا....؟

من که هنوز کاری نکردم..

من تازه میخوام برم سلام بدم!

نه..

نه....

هنوز خیلی مونده..

گفتن پس تاحالا چی کار میکردی؟

خواب بودی...؟

سرمو تکون دادم و گفتم..

آره... آره... خواب بودم....

اما حالا میخوام برم..

تازه میخوام برم..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۰
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۲)

مناجات شعبانیه رو تو تموم سال باید خوند به نظرم ، و در شعبان بیشتر
زبون حالِ هر روز و هر ساعتِ امثال منه....
رها نوشته ات دلتنگترم کرد...
رها نمیدونی چقدر دلتنگ شعبانم...
رها باورم نمیشه شعبان تموم شد.........................
پاسخ:
همین که دلتنگشی نشونه ی خوبیه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی