آرزوهای نزدیک..

ابن امیر المومنین..

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۳۴ ب.ظ

امروز یکی از زائران کربلا میگفت

که من همه ی سفرهای زیارتیم را از شما گرفتم

کربلا و مکه و سوریه..

میگفت شما کریم اهل بیت هستید..

اگر شما ندهید پس چه کسی بدهد...؟

.

.

یا امام حسن مجتبی..

من دلم برای نشستن روبروی بقیع

و زل زدن به دیواره هایش تنگ شده..

دلم برای نگاه کردن به زیارت نامه خواندن های زائرانت تنگ شده..

من هیچ نمیخواهم ..

من فقط دلم تنگ شده..

همین..

از کریم که درخواست نمیکنند..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

سلام و ممنون از حضورتون.امیدوارم سر زدن به وبلاگ من به همین یک بار ختم نشود.
پاسخ:
من هم امیدوارم.
واقعا مگه میشه چیزی از کریم خواست و جواب نگرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کریم نگفته میبخشه چه برسه به اینکه بگیم......
یا کریم اهل بیت.....دستم بگیر
سلام میشه همون موسیقی قبلی رو جایگزین کنید به نوشته هاتون بیشتر می آمد آرامش بخش تر بود ....
پاسخ:
چرا هیچ آدرسی از خودتان نگذاشتید؟
حس قشنگی بهم دست داد
ممنون
----------------------------
ابجی
بد جور دلم گرفته !!
باید یه مدت تنها بشم تا باز خودم پیدا کنم...
بووووس
پاسخ:
امیدوارم وقتی برگشتی دست پر بیای..
من هم کربلا رفتم
هم مکه
حالا فهمیدی چرا؟؟
دلم هوای اونجا رو کرد
پاسخ:
ایشالله دوباره میری..
چه قدر دلت ناز است..
بانو.
پاسخ:
ناز نه نازک..
...

دلم گرفت
سلام آبجی خسته نباشی وب جالبی داری الهی زیارتش نصیب همه ما بشه به من هم سری بزن راستی یه نوشته واسه درباره وب میخواستم تو که ماشاالله خلاقی بیا تو قسمت نظرات بذار منتظزتم
سلام....
کریمی و جود و کرمت شهره عام...نظری به این بی سروپا بنما و به جان تشنه کشته عشق....االهم الرقنا توفیق زیارت الحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسین(ع)
پاسخ:
الهی آمین..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی