آرزوهای نزدیک..

جلسه امتحان

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۲۵ ب.ظ

چه حسی پیدا میکنی وقتی

یک هفته ات را صرف فهمیدن و خواندن

یک درس سخت کرده باشی

از آنهایی که حتی تا یک ثانیه قبل امتحان باید

دست و پا بزنی برای فهمیدنش!

و همان ثانیه های آخر هم دنبال یک آدم خیر بگردی

که حاضر شود از وقتش بزند و برایت یک مسئله اش را توضیح دهد

آن وقت درست روز قبل امتحان

روزی که باید بشینی تمام تلاشهایت را به ثمر برسانی

و فهمیده هایت را حفظ کنی و دسته بندیشان کنی

سردرد شدیدی به سراغت بیاد

و تمام توانت را بگیرد..

نمره نگرفتن از آن درس یک درد است

و شرمندگی اش جلوی استاد یک درد بزرگتر..

در این شرایط  دردت را به هرکه بگویی

میگوید پس با این شرایط

امتحان فردا بستگی دارد به آموخته های قبلیت

دیگر کاری از دستت بر نمی آید!

با خودم میگویم

من تاریخ این امتحان را میدانستم

و همین باعث شده بود

 برایش یک هفته وقت بگذارم و اگرنه

شاید هیچ وقت به سراغش نمیرفتم !

با این حال هنوز آمادگی کامل برای امتحان را ندارم!

و برای امتحان فردا غصه دارم!

.

.

.

خدایا..

من تاریخ امتحان های تو را نمیدانم

از قبل هم هیچ چیز آماده نکرده ام

اگر زمان امتحانت برسد

من چه کنم؟

خدایا..

این آماده نبودنم

باعث میشود موقع امتحان استرس بگیرم

و ندانم که باید چه بنویسم و چه کنم؟

میترسم نادانی ام بر من غلبه کند

و برگه را پاره کنم!

و با استادم هم قهر کنم..

خدایا..

مرا ببخش که امتحان های تو را جدی نگرفتم

و برایشان وقت نگذاشتم..

خدایا ..

اگر در امتحان هایت نمره نیاورم

نمره نیاوردنم یک درد میشود

و شرمندگی اش در برابر تو

هزار درد..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۲)

سلام
مطلب زیبایی بود ولی در بخش مکالمه با خداوند برای امتحانای بعدی از خداوند کمکی گرفته نشده
پاسخ:
شاید حق با شما باشد..!
سلام

!!!

؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چرا انقدر متعجبید؟
باید امشب چمدانی را
که به اندازه ی پیراهن تنهایی من جا دارد، بردارم
و به سمتی بروم
که درختان حماسی پیداست،
رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا می خواند.
یک نفر باز صدا زد: سرخوش!
کفش هایم کو؟
در قرار88 منتظرتم.
پاسخ:
حتما میام.
سلام
دعا کنید تو این سختی های شدید راضی باشیم به رضای او
یقین دارم قبولی تو امتحان الهی ینی قبولی تو هر چیزی...........
امحانای ما امتحان نست متأسفانه صرف خالی کردن اطلاعات چند روزه مان است...اما خدا همیشه یه جوری ازت امتحان میگیره که هیچ وقت اون امتحان و نمره و ثمره اون از ذهنت پاک نمیشه.....
خدایا هر لحظه مورد امتحان تو هستم کمکم کن تا قبول شم،باورکن نمیخوام کوتاهی کنم پس تو این امتحانا تنهام نذار.........

یکی بهم پیام داد گفت همیشه تنهاست.گفتم تنهاییت چه جوری از بین مره؟گفت هروقت خدا منو نخواد تنهاییم از بین میره.گفت آخه تو تنهاییم فقط منمو خدا....
خوش بحال همچین کسایی....

بازم یه تلنگر دیگه از جانب تو با نوشته هات......!!ممنون
دعام کن..
نه من بی تعارف گفتم...
راستش اصلا مطمئن نبودم که متن از خودتونه یا نه
و قصدم بیشتر بیان حس خوبی که داشتم بود تا تعریف
ولی واقعا لذت میبرم از خوندن این نوشته ها
ان شاء الله قلمت پایدار باشه عزیزم
یا علی ع
پاسخ:
خدارو شکر ..
سلام
امان از این امتحانهای بدون آمادگی....

بدتر از همه اینه که واسه امتحانی خودتو آماده کنی به همون شکلی که استاد گفته اون وقت به یه شکل دیگه ازت امتحان بگیرن.... مثلا سوال از مرکز بیاد....

خداجون این مراکز امتحانیتو پیش از امتحان اعلام کن که ما همینجوریشم درسمون ضعیفه چه برسه بدون امادگی...
پاسخ:
باید هرلحظه و برای هرنوع امتحانی آماده بود..
سلام.
تمام آپای جدیدت و خوندم. هرکدوم تلنگری بود....
راستی لیله الرغائب یادت کردم، کمینه کارم در قبال دوستی مان!
وقت امتحاناته، دعا کن خوب بگذرونم.
نیمه شب های اعتکافی هم یادم کنی شاد میشم...
قلمت پایدار.
پاسخ:
یا علی
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۴۴ یاداشتهای یک شورشی
سلام
خبر بسیار بسیار مهم حتما بخوانید
از یه منبع معتبر خبری نقل شده. خیلی مراقب باشید خیلی ها گرفتار شدن. تو 2 روز بیشترین شکایت را در فتا (پلیس سایبری) داشته

*قابل **توجه کلیه کسانی که با اینترنت سروکار دارند، مثل یاهو،هات میل و آ او ال. * * این اطلاعات را به هرکس که با اینترنت سروکار دارد برسانید. ممکن است نامه ای **معمولی و به ظاهر بیخطر با موضوع **Here you have it** به شما برسد.*
*اگر آن نامه را باز کنید یک پیام روی صفحه مانیتور ظاهر می شود که* *نوشته "حالا دیگر دیر ست.* *زندگی شما دیگر زیبا نیست. البته این متن به انگلیسی و به این صورت ظاهر می شود
* *It it's too late now. Your life is no longer beautiful ...*
*پس از آن تمامی اطلاعات و هرآنچه در کامپیوتر دارید از بین می رود و فرستنده* *ایمیل به نام، ایمیل و رمز عبو شما دست پیدا می کند. این یک ویرس جدید است که ** از عصر روز شنبه در شبکه اینترنت در حال چرخش است.
آ او ال وجود این ویروس را**تائید کرده و ویروس یاب های موجود قادر به دفع این ویروس نیستند.**این ویروس توسط یک هکر که خود را مالک زندگی می نامد ساخته شده است.**لطفاً این پیام را برای کلیه دوستان آشنایان بفرستید و از آنها نیز بخواهید* *که آن را برای دوستان خود ارسال کنند* *اسنوپس نیز این گزارش را تائید کرد
پاسخ:
خدا به خیر کنه!
امتحاناش معلوم نیست اما قبول نشده سریع امتحان بعدی و میگیره...
همه رو خراب کردم
پاسخ:
درستشون کن..
ایشالا تو هر دوتا امتحان قبول شین
التماس دعا
وای این نوشته ها خیلی قشنگن و بی نظیر
خیلی دوستشون دارم....
ممنون از هدیه های قشنگت
پاسخ:
بازم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی