آرزوهای نزدیک..

آه..

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

 عمری گناه کردم..

دل را سیاه کردم..

من

اشتباه

کردم....

 

من اشتباه کردم......

 

من

     اشتباه

               کردم..

 

من اشتباه کردم...

 

دامن آلوده و روی سیاه آورده ام..

گرچه آهی دربساطم نیست..

آه آورده ام..

 

هرچه هستم

هرکه بودم

بر کسی مربوط نیست

 

بر امام مهربان خود پناه آورده ام.....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳)

سلام
امام مهربان ما هم هست خب ....
پاسخ:
سلام
امام مهربان تمام عالمه..
بر امام مهربان "خود" پناه آورده ام وزنش درسته
پاسخ:

 دوباره شعرو گوش دادم

حق با شما بود.

 

حسین دلم ............... حسین دلم ........... حسین دلم..........................................
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی