آرزوهای نزدیک..

آواره

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۲۹ ب.ظ
فاصله ی راه خیلی طاقت فرسا نیست

اما فاصله ی دلم با شما فرسنگهاست..

کاش دلم نزدیکتان بود

تا هروقت تنگ میشد

میفرستادمش خدمتتان ..

همیشه گفتم

همیشه میگویم

همیشه خواهم گفت

که حرم شما معجزه میکند..

وقتی که بیرون می آیی

انگار وزنه ی صد کیلویی

از روی دلت برداشته میشود..

دوری از شما چه بلاها که بر سرم نیاورد..

کاش دلم نزدیکتان بود

دلم هوای سلام کرده

دلم

دلم

دلم

هرچه میکشم از همین سه حرف است

دائما فرار میکند

میرود پی دلخوشیهایش..

عاصی ام کرده..

آواره ام کرده..

هرچقدر که از شما دور میشود

آواره ترم میکند..

 سر از ناکجا آباد در می آورم..

گوشش را باید بپیچم..

شوخی که نیست

گم شود چه خاکی بر سرم بریزم..؟

یکهو میبینی سوت پایان را میزنند

و دستور میدهند

هرکس هرکجا هست بایستاد!

اگر در مسیر نباشد من چه کنم؟

اگر هنوز اول خط باشد من چه کنم؟

اگر..

اگر..

هزار اما و اگر وجود دارد..

بیا دلم..

بیا و برو خدمت خانم..

برو و امشب سلامی عرض کن..

کمی سر به زیر شو و مرا از این دوری راه نجات بده..

بیا و انقدر بازیگوشی نکن..

سلام بده..

پر رو نباش و انتظار جواب نداشته باش..

تو کارت را انجام بده..

انقدر غر نزن..

با هزار زحمت آوردمت

دور ایستاده ای و سلام میدهی

انتظار داری که جواب هم بشنوی...؟

جربزه داشته باش و کمی نزدیکتر برو..

هرقت فاصله ات را کم کردی

آنوقت جواب هم میشنوی..

تو وظیفه ات را انجام بده..

آنها خانواده ی مهربانی اند

میدانند که چه کار کنند

تو کاری به این کارها نداشته باش....

بگو دلم..

بگو....

با من تکرار کن

السلام علیک یا بنت موسی ابن جعفر..

السلام علیک یا اخت ولی الله..

السلام علیک ..

خانم جان این دلم خدمت شما

تازه وارد است..

هوایش را داشته باشید..

جز خانه ی شما جایی ندارد..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

واسه ارشدمم دعا کن که...
راستی عیدت مبالک
پاسخ:
عید شما هم مبارک عزیز
وای واقعا؟؟؟!!!
خوش بحالت! چه زیارت نابی کنی...انشاله بسلامتی،تو زیارت ناب اولین دیدار من و فراموش نکنی رفیق
خوشحالم براتخیلی...
پاسخ:
نمیای ببینمت؟!
۲۸ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۲۱ من از دیار حبیب
سلام
پاسخ:
سلام بر شما
اسفند89بود که روز رحلتشون اذن زیارت دادن...
...
آنها خانواده ی مهربانی اند...
معصومه(س)....رضا(ع).....امامم رضا(ع).......علی بن موسی الرضا(ع).....
و فاطمه ی معصومه(س).....مادرترین دختر.....
اسفند امسال و هم میخوام....
میخوام بعد بوسیدن خاکی که بوی چادر فاطمه ی محمد(ص) و میده ،خاک پای زائرای فاطمه ی امام رضا(ع) رو ببوسم....
کاش بشه......کاش خیلی چیزا بشه.....
پاسخ:
اگه عمری باشه به لطف خدا جمعه عازمم شهر شما..
.

پیامک روز دختر

سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه(س)

و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.
چقدر شور داشت این دلنوشته

"هرچقدر که از شما دور میشود آواره ترم میکند.."

حس خوبی داشت
سلام خانم جان
معصومه جان
من چون شما معصوم نیستم
ببخش
اما دل که سرش نمیشود
شما پاکی و او ناپاک
هوای شما را کرد
سلام داد
میدانم
سلامم بی جواب نخواهد ماند
نه به این خاطر که جواب سلامم واجب است
نه
به این خاطر که شما مهربانی
و قلبی داری به پاکی آیینه



دل عجیب گرفته است امشب
همان دلی که چند ثانیه قبل برایتان ازش گفتم
ایکاش بازش کنی
به نیم نگاهی


راستی شما خانوادگی سخاوتمندین
من خانواده شما و خاندانتان را دوست دارم
مثل شما نیستم
اما دلم !!! میخواست میتوانستم مثل شما باشم

راستی خانم جان به بقیه گفتم به شما هم میگم
این روزها زندگی کردن شده است سختترین کار دنیا
یاری ده
تا جایی که میشود بین بد و بدتر
ما زندگی بدی داشته باشیم

سلام من را به حوالی بارگاهت
کمی انطرفتر هم برسان
و بگو از قول من
تا نیایی
همین آش است و همین کاسه
بیا و تغییری بده به احوالات ما
بیا و دنیا را رنگی کن
خاکستری چشم مان را زد

راستی سلامم رو به خدا و فرشته هاش هم برسون
و همه اون خوب خوبهای دیگه
که اون بالا پیش شما هستن

اصلا سلام منو به همه برسون
امشب دل !!!! میخواد به همه سلام کنه
دله دیگه
هیچی حالیش نیست که

راستی خانم
یه چیز درگوشی
مراقب باش خدا نشنوه
اخه ناراحت میشه از دستم
باز کم اوردم
و باز امشب ارزوی نبودن کردم

خانم جان
ببخشینا
تاسف نخور به حالم
این خصلت دلهای کوچیکیه
دل همه رو دل خودت نبین
امشب بعد رسوندن سلامهام اگه دلت خواست
تو هم واسه دلم کاری کن
یکم بزرگترش کن
یکم صبورتر
یکم مهربونتر
یکم قرص تر

دلم خیلی چیزا لازم داره
حتما خودت خبر داری دیگه
باز هر چی نباشه خودت حال دخملا رو بهتر میفهمی
وقتی دل یه دخمل میگیره میدونی یعنی چی
یعنی کجا رسیده
یعنی چیا میخواد
دلم گرفته خانم

راستی امشب واسه دل تموم دخملهای عالم یه کاری کن
امشب شب شماست
خدا هر چی بگی روت رو زمین نمیندازه
البته اگه دلت خواستا
اجباری نیست

هی
خانوم جان
دل درد داره
غم داره
ترس داره
از زخم نوشتن از درد نمیکاهد
پس سخن کوتاه باید

بوسه بر ضریح مطهرت

السلام علیک یا بنت موسی بن جعفر
پاسخ:
السلام علیک..
هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست…

هی….؟

معشوقه ی من….

سلامتی…؟؟؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی