آرزوهای نزدیک..

Unknown

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۱ ب.ظ
یک گوشه میرویم و فقط گریه میکنیم..

حالا که کربلای تو روزی ما نشد...

حالا که کربلای تو روزی ما نشد...

حالا که کربلای تو روزی ما نشد...

حالا که کربلای تو روزی ما نشد...

.

.

شما ثبت نام کنید..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۰
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۹:۱۸ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
آهنگ وبلاگتون رو خیلی دوس دارم...
قسمت منم نشد...
حتی یه بار تا نیمه راه رفتم اما انگار دعوت نشده بودم مجبور شدم برگردم....
تو این روز خدایی التماس دعا...
حتی ضریح تازه ساخته شده ای که تو قم هست هم روزی ام نشد...
ثبت نام کربلا...
فعلا که گریه کردن سهم من
یادته تو حرم چی گفتم؟وقتی صحن قدس بودیم...گفتم:
خیلی ضایعه آدم بمیره اما کربلا نرفته باشه...
.
.
.
من ذوب شدن تو سجده ی بین الحرمین و می خوام...اما نمی دونم تا کی باید توی خواستنش ذوب شم...تا کی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی