آرزوهای نزدیک..

Unknown

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹ ق.ظ
من گریه میکنم که تماشا کنی مرا..

مانند طفل گمشده پیدا کنی مرا..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

مصاحبه دکتر رائفی پور با شبکه نصر در تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئیس و بیان مطالب دقیق و زیبا از پشت صنحه فیلم موهن به ساحت پیامبر (ص) - پیشنها میکنم حتما ببینید
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=6958
ای طبیب همه انگار دلت با ما نیست
بد شدن حس دل آزار شدن هم دارد
چه شعر نازی...
نمیدونم چرا یاد این بیت افتادم؟؟؟
گاهی بساط عیش جور میشود
گاهی به صد مجادله نا جور میشود..
چقدر این بیت به دلم نشست..چقد محتاج این پیدا شدنم.رها جان منو ببخش خیلی وقت بود می خواستم بیام ..چه ذوقی کردم وقتی ادرس جدیدتو واسم گذاشتی..اما این مریضی تمام حجم حوصله مو پر کرده..باز میام پیشت من به ارامش وبلاگت نیاز دارم
پاسخ:
خدایا منو به خاطر حرفای مردم مواخذه نکنیا.......من طاقت ندارم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی