آرزوهای نزدیک..

Unknown

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ق.ظ
هرکی به ما رسید گفت رفتم زیارت..

دارم میرم زیارت..

میخوام برم زیارت..

قبول باشه

همین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۷ غارتگران بیت المال
من هم نرفتم چون یه اعتقاداتی دارم
طاعات وعبادات شما هم قبول پیشاپیش عیدتون هم مبارک
ببخشید نمیدونم چرا پست بالا نتونستم نظر بذارم ومجبور شدم اینجا نظر بذارم
پاسخ:
امیدوارم اعتقاداتتون طوری باشه که خدا راضی باشه..
برنامه شناخت صهوینیسم با اجرای دکتر رائفی پور که به زحمت شبکه نصر تولید شده

قسمت سوم

http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=13&lid=6206
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۳ ازامروزتاشهادت
آره والله....حرف دل منو زدی....
تواین روزا به منم میگفتن:
یکی میگفت:فلانی شهریور ماه میرم کربلا....
اون یکی میگفت:فلانی دو سه روز دیگه میرم مشهدالرضا...
و....
نمیدونم چرا ،اینا همه دوست دارن ماها رو هم هوایی کنن!!!
بعضیام امروز رفتن مشهد.... هیییییییییییییییییییی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی