آرزوهای نزدیک..

Unknown

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۰۹ ق.ظ
خدایا روحم که نمیتونه طواف کنه..

جسم خسته ام هوس طواف کرده..

خدایا خیلی هم جدی نگرفتی خیالی نیست..

فقط یه هوس زود گذره..

قول میدم زود تموم بشه

برم دنبال بازیم..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳)

اگر طلبیدت بجای من هم طوافی بکن
روح و جسم من هم میطلبه طوافش رو
اما کجاست لیاقت
پاسخ:
خدای مهربون من..
" طوافم لحظه ی دیدار چشمان تو باطل شد

من اما همچنان در فکر دور باطلی دیگر...
dele dige ye moghe havas mikone
پاسخ:
بعله..
سلام
ببخشید خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم
اگه بخوام کلاس بذارم باید بگم سرم شلوغه و نمیرسم یه کم این روزا
اگه بخوام راستشو بگم باید بگم ماه رمضونه و ما هم بنده های ضعیف خداییم و خلاصه کنم ماه رمضونه و بی حالی بنده تنبل خدا یعنی من
پاسخ:
خوابش عبادته! من که تا میتونم میخوابم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی