آرزوهای نزدیک..

28 ذی الحجه سال 1433 قمری..

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۲۹ ب.ظ
آسمان شهر من امروز عزادار بود..

چتر نمیخواهم..

رهایم کنید..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۲)

من کلمه ی خود رو از خدا می دونم
وقتی می خوام دعوا کنم... با منم ام دعوا می کنم نه با خودم.
واضحه؟
پاسخ:
نه نیاز به توضیح بیشتر داره
خودم به خودم : رهایم کن د للا مصب...
پاسخ:
نتیجه ای هم داشته این دعواها...؟
ما همیشه زنده نیستیم جمله ایی که صد در صد می دونیم درسته
ولی بهش ایمان نداریم(خودمو می گم).
پاسخ:
تا کی نباید بهش ایمان داشته باشیم...؟
مگه چه روزیه؟چرا؟تو مفاتیح چیزی نبود...
پاسخ:
یه روز بارونی بود.
...
هردم به گوش میرسد
آوای زنگ قافله
این قافله تاکربلا
دیگرنداردفاصله....
پاسخ:
دیگر ندارد فاصله..
آره...

ما همیشه زنده نیستیم..
این منو میسوزونه
پاسخ:
یه وقتی تموم میشه که ..
محرم امسال چه محرمی است که آسمان هم حال دلش خوب نیست

مادر لباس مشکی ام کو؟
بوی محرم می آید
صدایش را می شنوم
هیچی تازه فهمیدم
گفتم به کام وصلت خواهم رسیـد روزی
گفتا که نیک بنگر، شاید رسیده باشی

raha shodi,khabar nadari
پاسخ:
من و درد رها شدن..
چرا؟
پاسخ:
چی چرا؟
سلام

امسال آسمان قبل از من و ما محرم را به عزا نشسته، خواب نمانم کاش...

*

«دیگر باید بزرگ شد»،
قبول دارید؟

التماس دعا
پاسخ:
باید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی