آرزوهای نزدیک..

یا ایها العزیز ! مَسَّنا و اهلنا الضُر ...

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴ ب.ظ


نیمه شعبان..

چقد حس عجیبیه..

 نمیدونی شاد باشی یا غصه دار..

درست مثل وقتی که این کیکو میبینی..

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۴)

۰۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۹ جهاد فرهنگی
ولی می تونیم بگیم 
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

عیدتون مبارک

می دونی چی عجیب و سخته، اینکه یکی امیدش ما باشیم ...

1179سال منتظر ما باشه

پاسخ:

   سلام..

 

وای خدای من..........

۰۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۷ آفـتابـــــــ گـردان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام عزیز


عیدت مبارک باد الهی


شادم از همه چیز جز بی لیاقتی هایمان برای ظهور حضرت صاحب العصر و الزمان...


التماس دعا

پاسخ:

سلام..

عید شما هم..

یا علی.علیه السلام.

شهادت شهید حسن شحاته رهبر معنوی شیعیان مصر توسط وهابیت ملعون بر امام زمان و شیعیانشان تسلیت/.
پاسخ:

ایشالله آقامون میاد و...

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ
****
إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَوْا وَالَّذِینَ هُمْ مُحْسِنُون
صدق الله العلی العظیم
نمیدونم حس بقیه چیه اما حس من...
شرمندگی...بغض...کُفری شدن از دست خودمه....
این غربت برام دلگیره....
جرات ندارم که بگم آقای من تولدت مبارک....!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:

واسه همینه میگم حس نیمه شعبان عجیبه..

کاش دیشب تو ترافیک نیمه شب خیابونای تهران نمیموندم و خیلی چیزا رو نمیدیدم..

سلام

مگه ایشون وارث پیامبران نیستن؟

من خوندم عمرشون هم از حضرت نوح است اما عمر حضرت نوح مشخص نیست دقیق

میخواستم نتیجه بگیریم ظهور خیلی نزدیکه

درسته؟

پاسخ:

وارث پیامبر بودن ربطی به این موضوع نداره.

این استدلالها  جنبه ی روایی نداره.

انشاالله که ظهور نزدیکه.

سوالم مهم بود

حضرت نوح (ع) چند سال عمر کرده؟

میشه حساب کرد وارث عمر نوح (ع) کی ظهور میکنه؟ این سوال جواب داره؟

پاسخ:
  نه
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۴ لحظه های من و تو
سلام عیدتون مبارک . انشالله امروز از آقامون بهترینهارو عیدی بگیریم. به من سر بزن که جایزه دارم براتون
هرکس این کامنت رو می خونه دعوت میکنم به ختم حدیث کساء
پاسخ:

سلام

تشکر

انشاالله

۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۴ سـیـد مـحـمــد

سلام

میلاد پرنور حضرت صاحب الزمان (عج) بر شما مبارک ...

تعجـیل در فرجـش دیـگر گنــاه نــکنیم  :)

خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید ... 

پاسخ:

سلام

عید شما هم پر خیر و برکت.

رفیق عیدت مبارک..
پاسخ:
عید شما هم مبارک عروس خانم :)
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۳ رضا غلام نیا
ایده
20
پاسخ:

امشب تو خیابونا و مجالس پر از ایده س...

اما...

اما.......

این کیک پراز غصس.... غصه برای خودم...

پاسخ:
آخ.....

سلام

این به قمریه یا شمسی؟

پاسخ:

سلام.

قمری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی