آرزوهای نزدیک..

گذر عمر..

يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۲۶ ق.ظ

۲۲ سال زندگی تو این دنیا..

چقدر پر فراز و نشیب بود..!

دیگه ۲۲ سال از زندگیمو ندارم..

تموم شد.

خدایا ..

جوونیم داره میره..

تقلب برسون..

بنده ات آدم بشو نیست..

این قلب من..

بیا..

میشه دوباره بسازیش..؟

ببخشید خیلی کثیف شده

تو این ۲۲ سال..

میشه مثل اولش کنی..؟

میدونم شاگرد تنبلت بودم...

اما خدایا ..

نمیخوای بهم هدیه بدی..؟

من یه قلب پاک میخوام ..

..

..

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۱)

هشت فرودین نود بود هواپیما ساعت 8 شب تو فرودگاه جده نشست و 3 صبح رسیدیم مدینه ... تو نوشته هات دیدم میخای بری اونجا ...غربت مدینه ادمو میکشه ..هیبت کعبه غوغا میکنه ..خوش به حالت خیلی خیلی خوش به حالت ..میدونم بین همه ادمایی که بهت میگن التماس دعا برای منم دعا از همه دورترم و ناچیزتر ولی تو رو همون خدایی که داری میری خونه ش منو هم فراموش نکن ...
میگن زیر نادون طلا اگه دو رکعت نماز بخونی و حاجتاتو بگی خدا براورده میکنه قتی رسیدی اونجا نگات اوفتاد بهش برای دل سیاه منم دعا کن
سلام عزیز دلم اول تولدت مبارک دوم نمی ونم چی بگم به قول یکی از شهدا تو وصیت نامش من بنده ای بودم که تو اکثر اوقات مرا خوب جلوه دادی! فقط همین ...

عاشق مطالب وبلاگتم التماس دعا یا علی
سلام
"داستان اقتدار"مطلب جدید تنوری تشریف بیاورید.
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۰۵ تـــا بــاران
سلام...

و خدایی که در این نزدیکیست

پاسخ:
وخدایی که در این نزدیکی ست......
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۴۴ ×××پسر انسان×××
سلام...
دیر رسیدم با یک روز تاخیر
تولدتون مبارک.....
سلام رها خانم...
اول که تولدت و تبریک میگم بهت.
بابا دختر تا قبل از این هروقت میومدم وبلاگت بیشترین لذت و میبردم چون اینجا همه چی خداییه یه دل پاک یه دوست خوب با خداش و راز و نیاز میکنه.....
خیلی دل پاکی داری رها...
راستی این آهنگه وبلاگت هم یه شور و حال دیگه ای به وبلاگت داده دوست دارم اینجارو دوست دارم دوستی رو که منو یاد خدا بندازه.
خدا حفظت کنه...منم با اون دل پاک و مهربونت دعا کن که گرفتارم.
سلام عزیزم هیچ کاری نشد نداره.تو اراده کن.تقلب با اون...
پاسخ:
بله... حق باشماست..
تولـــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکــــ!!!
be kheyli az maha hediye mide vali nemifahmim
پاسخ:
کاش فهمشو داشته باشیم..
عزیزم همه قلبای پاک تقدیم به تو که پاک پاکی
پاسخ:
ممنون عزیزم..
ای جانم...

فدای مناجات کردنت دختر...

قلب پاک هم بهت میده........
مطمئن
پاسخ:
شکرت..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی