آرزوهای نزدیک..

هوای عاشقی..

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۳۵ ب.ظ

گفت میروم مشهد برای لیله الرغائب

کاری ؟ حرفی ؟ چیزی نداری؟

آن یکی گفت من میروم حضرت عبدالعظیم

یکی هم چند وقته پیش رفت تا

کنار خانه ی خداباشد

دیگری کنار پیامبر(ص)..

یکی هم از آن وسط گفت من بین الحرمین دعا گوی همه هستم..

خدای من..

اینجا ..

روی زمین چه خبر است؟

چرا همه در تکاپو هستند؟

امشب قرار است چه خبر شود ؟

یکی از دوستان میگفت از بخت بدم مهمانی دعوتم کردند امشب..

لیله الرغائبم خراب میشود!

لیله الرغائب؟

گفتم مگر قرار است چه اتفاق خاصی بیافتد؟

چرا هیچ کس زبان  باز نمیکند یک کلام حرف بزند؟

چرا همه یک جور دیگری شده اند؟

گفت خدا دنبال بهانه میگردد برای اینکه تو را پیش خودش ببرد

مگر نمیدانی؟

امشب دعوتنامه برای همه فرستاده اند!

تو هم دعوتی..

چرا گنگی؟ چرا آماده نمیشوی دختر؟

بلند شو..

گفتم دعوتنامه برای چه کاری؟

چیزی پخش میکنند؟

گفت هرچه که بخواهی ..

امشب خدا دلش برایت بدجور تنگ شده..

دیگر هیچ نپرسیدم..

زیر لب تکرار میکردم

هرچه که بخواهم..!

مگر میشود؟

صدایم را شنید و گفت میشود رفیق..

میشود..

مبادا ظرفت را برعکس بگذاری!

کاسه ی کوچک هم با خودت نیاری ها!

بعدا پشیمان میشوی!

از ما گفتن بود..

خودم را جمع و جور کردم و بااعتماد به نفس گفتم حتما!

ممنونم از راهنمایی هایت

و رفتم..

رفتم..

اما یادم رفت به او بگویم

تازگی ها خواندم که بزرگ مرد زمانه مان

کسی که میگفتند از خیلی چیزها خبر دارد

میفرمود

هرکسی که به حضور حضرت صاحب نائل میشود

چه در خواب و چه در بیداری آقا بهشان میفرمودند

که برای ما دعا کنید..

میگویند اسم آن بزرگوار آقای بهجت بود.

خداوند روحشان را همنشین خوبانش کند..

یکی از دوستان میگفت از وقتی این سخن را خوانده

وقتی میخواهد اول برای خودش دعا کند

نمیتواند!

میگفت خجالت میکشم!

میگفت اصلا من تمام مشکلاتم به خاطر نبودن آقایم است..

وقتی او بیاید دیگر مشکلی نمی ماند که من برایش دعا کنم..

من فقط آقایم را میخواهم..

انگار با حرفهایش میخواست من را شرمنده کند..

فکر کنم فهمیدم منظور آن طرف را که میگفت

ظرف بزرگ بیاور..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

به نام مادرش سوگند...زهرا!
همان که صبح چشمش جاودان است
نخواهد از نفس افتاد این عشق
که از"هادی"به قلب عاشقان است
به کوری دوچشم آن حقیری
که ازفرط حقارت بد دهان است
به هر دیوار این دنیا نوشتم
"نقی"زیباترین نام جهان است

عرض تسلیت به مناسبت شهادت بزرگ امام شیعیان امام علی النقی علیه السلام/التماس دعای خیر
مثل همیشه زیبا بود.
دیشب دعا اولم بود بعد واس بقیه...
یادم نرفت که تو رو دعا کنم
پاسخ:
چرا اسمتان را ننوشتید؟
اره منم موافقم ...
اگه اقا بیاد دیگه غمی ندارم.
خیییییییلی دل گرفتم
پاسخ:
اگه واسه آخرته خدا غم دلتو زیاد کنه..
سلام
خیلی قشنگ بود با اجازتون میزارم تو وبلاگم
پاسخ:
اشکالی ندارد. به امید فرج..
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۱۷ ایلیا موسوی
با عرض سلا و خسته نباشید
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:
رَجَبٌ شَهرُاللَّهِ الأَصَبُّ یَصُبُّ اللَّهُ فیهِ الرَّحمَةَ عَلى عِبادِهِ (رجب، ماه سرازیر شدن رحمت الهى است. خداوند در این ماه، رحمت خود را بر بندگانش سرازیر مى‏کند)
با فلسفه توجه به قبله به روزیم و منتظر حضور گرم و نظرات شما هستیم
موفق باشید
یا حق
پاسخ:
حتما سر میزنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی