آرزوهای نزدیک..

هوای عاشقی

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۲۹ ق.ظ
امشب دلم هوای تو کرده

دلم هوای ضریح..

دلم هوای دوزانو نشستن مقابل حرمت..

و سکوت..

فقط نگاه میکنم و هیچ نمیگویم..

فقط آمده ام کنارت لذت ببرم..

همین..

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا..

اگر پذیرایم باشی

هرگز نمیتوانم در سلام گرفتن سبقت بگیرم

و سلامم جواب سلام شماست..

جواب بغض گلویم را چه بدهم..؟

دلم هوای تو کرده..

دلم هوای ضریح..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

همون سلام و جواب سلام
برای من خیلی مفید بود
سلام دوست جون
قشنگ نوشته بودی
اون نکته هم دوباره یاداوری شده
همون نکته!!!
پاسخ:
کدوم نکته؟
حتما قرار شاه و گدا هست یادتان
اری همان شبی که زدم دل به نامتان
مشهد ,حرم, ورودی باب الجودتان
آقا عجیب دلم گرفته برایتان
سلام
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام
سلام .....
خیلی قشنگه ...

باریکلا..

خدا خیر دنیا و آخرت رو به شما بده....

یا امام رضا ..
به ما هم سر بزنید
پاسخ:
یا علی
خوشا به حال خیالی که در حرم مانده ست
و هرچه خاطره دارد از آن محل دارد
دل منم امشب گرفته
گریه هامو کردم
ولی بازم دلگیرم
برام دعا کن دوست من
(یا امام رضا...)
پاسخ:
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی