آرزوهای نزدیک..

هوای آزاد

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ

هرچقدر در پیله ام تمنا کردم نشد

تارهایش به پر و پایم میپیچد

حوصله ام را سر برده..

دلم هوای آزاد میخواد ..

خدایا..

د ل م...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۱)

ااااااااااااوووووووووووووووووووووووووووممممممممممممممممم
یه نفس عمیقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بسه
سلام دوستم.
عادت به بی خیالی ندارم. معتقدم سکوت در مقابل کثافت کاری فایده که نداره هیچ باعث فراگیر شدنش هم میشه!
من هم ازین دست پیامها زیاد دیدم و همیشه هم تند برخورد کردم.حتی اگه بی فایده اما عادت ندادم خودم و به کبک بودن!
اینکه گفتی احتمال درستیش کمه راحتم کرد،کمی عذاب وجدان داشتم!
ممنون
سلام
با مطلب "بشریت زخمی است اما آیا درد را احساس می کند؟" به روز هستم
تشریف بیاورید...
یامهدی
پاسخ:
چشم! همین الان مزاحم میشویم!!
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۰۲ شبکه من و تو
سلام دوست من
ممنون از حضورت، متن زیبایی بود
کجاست؟
پاسخ:
اگه بتونیم از پیله ها خودمونو نجات بدیم استشمامش میکنیم..
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۴۸ سرخوش برای دختردلشکسته(!)
با3آپ جدیدت حال معنوی داشتم و می خواستم حسم و بنویسم که مطلب دختر دلشکسته نظرم و جلب کرد و خوندم و قاطی کردم...
برا اون می نویسم شاید خوند:
تو این شهر زنی هست که شوهرش رهاش کرده و 3بچه که یکیشون هم متارکه کرده و 2بچه داره پیششن. بچه هاش کار نمیکنن و فقط مصرف کننده ان. زندگی این زن وحشتناکه...
یه تنه داره جور همه رو می کشه...
روی هرچی مرده سفید کرده...
از صبح توی یه کارخونه مثل یه مرد کار می کنه تا 11 شب که یه لقمه نون حلال بیاره سر سفره و به بچه ها و نوه هاش بده... گاهی که پول خرج بچه ها و اجاره خونه و هزار خرج دیگه هیچ پولی برا خوراکشون نمی ذاره به اهل خونه میگه نیت روزه کنین فردا نونی نداریم...
با چنین وضعی یک بار - حتی یک بار - نشد جلو کسی گردن کج کنه حتی به اندازه ی نصف نون چیزی طلب کنه! حتی کسی جز همسایش که وضعشون و دیده و روزه های پیاپیشون و نمی دونه این زن مشکل داره، چون یاد گرفته ارزش انسانیت و با سیلی روی گونش نگه داره...
حتی نخاس تحت پوشش کمیته امداد بره که حقشه...
اون وقت رذیله هایی چون تو به هر بهونه ای ولو خودفروشی چنین عجز و لابه هایی می کنید!!!
کار زیاده اونم فقط واسه خرج جهیزیه اما ادمایی چون تو عادت دارن به مفت خوری و شاید حروم خوری...
ببخش اگه تند رفتم چون با شماها باید تند رفت، خدا ببخشه من و اگه اشتباه فکر کردم و خدانکرده تهمتی زدم اما از چنین درخاستی جز این نمی شد برداشت کرد، چون بدتر از تو هم هست که با شرافت زندگی می کنه باورت برام محاله...
خداوند به تمام کلمه یاریت کند...
پاسخ:
شما خودتو ناراحت نکن.بیخیال..
این روزها دلم سر به سر احساسم می گذارد ..و دلم به هوای آفتابی حسادت می کند..این روزها...
راستی سلام دختر فصل یکرنگی ها...
پاسخ:
سلام و خوش آمدی..
اگه بود به منم بگو
پاسخ:
هست..
سلام واقعا خیلی زیبا بود بیشتر مطلابتو خوندم.اما مادرتون نفهمیدم حالشون بده؟
پاسخ:
مادرم؟!! خدا نکنه..
بسیار عالی مینویسید موفق باشید
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۴۵ یه دختر تنها و دلشکسته
با عرض سلام به شما دوست گرامی
چه وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارین
خیلی قشنگ است مانند خودتان و همچنین قلب پاک و معصوم و بی آلایشتان
دختری هستم که دلم شکسته ،از یکی از شهرهای همین کشور زیبا و پهناور ایران که زندگی داخلش برام خیلی سخت شده
عاشق یک پسری شده ام که خیلی دوسش دارم اما به دلیل نداشتن پول و نا مناسب بودن وضع زندگی نمیتوانم به او برسم.
نه اینکه اون منو دوسنت نداشته باشه نه ،هر دوتامون همدیگرو دوست داریم اما مادرش نمیزاره و همیشه ممانعت میکنه
و خدا میداند که برای خرید جهیزیه چقدر این درواون در زده ام و ای کاش پدری داشتم که این کار را برایم انجام میداد ولی حیف .... 
لذا دوست عزیز تو میتونی با خرید یکی از وسایل این فروشگاه که متعلق به ...است به من کمک کنی چون درصدی از مبلغ کالا به عنوان پورسانت به من میرسد و میتوانی با این کار کمک ناچیزی به من کرده باشی
ولی میتونستم با کارهای دیگر نیز پول در بیارم ولی انجام ندادم چون از حراج گذاشتن بدن خویش متنفرم و تنها راهی که برام مانده است امید به خرید شماست و میدانم که دل پاک شما مرا کمک خواهد کرد(کارهای دیگر انجام داده ام اما به نتیجه نرسیده ام)
ببخشید سرتونو درد آوردم .معذرت


خودم را کوچک کرده ام ولی راهی دیگر برایم نمانده است
پاسخ:
واقعا ارزششو داره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی