آرزوهای نزدیک..

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله..

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

تا نهر بهشتی رجب راهی نمانده..

نفسهای جمادی الثانی به شماره افتاده اند..

خدای بی نظیر رجب

با هزاران هزار بغل

لطف و رحمت و امید و مغفرت در راه است..

 

زندانی های شیطان و نفس را خبر کنید

خداوند قرار است عفو عمومی اعلام کند..

 

منادی حق  از آسمان ندا سرداده

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله...

 

رخت نو میخواهم ..

آب و جارو برای دلم..

ظرف..

ظرف...

گفته است ظرف بیاورید

پیاله ای که

یک جرعه عشق را تاب بیاورد....

باید دخیل ضریحی شوم

برای زندانی دل و روحم

گدایی ظرف کنم..

 

مرد و زن

کودک و جوان و پیر

همه را

همه را خبر کنید!

ایها الناس!

تا نهر بهشتی رجب راهی نمانده...

نفسهای جمادی الثانی به شماره افتاده اند..

منادی حق  از آسمان هفتم ندا سر داده

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله...

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله..

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله..

.

.

.

19/2/92
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۰
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

رجب امسال هم رو به تمامی گذاشت و قسمت نشد طلوع خورشیدی را کنار گنبد طلا باشم.افسوس
یاعلی
پاسخ:
...
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۰۷ مجنوون الحسین (علیه السلام)
 با سلام
وبلاگ مجنوون افتتاح شد.
منتظرتان هستیم....
پاسخ:
سلام

سلام عزیزم

آخ نمیدونی دلم هنوز توصحن انقلاب جامونده

 ماه رجب...زیارت امام غریب..... چشمام دودو میزنه.......هنوز باورم نمیشه جات واقعا خالی بود 

پاسخ:
سلام....

.....
..
.
سلام علیکم
http://bayanbox.ir/id/310862756600588524?info
پاسخ:
سلام

مانتوی سفیدم را که اتو کردم و گذاشتم برای روز اول رجب ... رفتم پی هدیه ... هدیه برای دوستانی که رجب را نیامده دارند تبریکم می گویند ... ناد علی های سال قبل را نشانم می دهند و لبخند می زنند ... و من ذوق هدیه ی رجب امسالشان را از برق لبخندهایشان میبینم ...

 

امسال پیاله خریدم ...

پیاله ای که تاب جرعه ای عشق را دارد! ...

پیاله های آب خوری سقاخانه ...

پیاله هایی که یس دارند و آیه الکرسی ...

و از ذوق دیدنشان کسی توی اتوبوس پرید توی بغلم و مرا بوسید ...

.

بهشت نشینی عجب صفایی دارد ... وقتی ارحم الراحمین رجب خم می شود و صورتت را می بوسد ...

و بوسه اش به لطافت نسیم ...

رجب هنوز مرا ذوق زده می کند ...

و خدای بی نظیر رجب حوالی استغفارهایم توی صحن انقلاب تجلی می کند ...

.

.

.

پیاله ات را کنار گذاشته ام تا آمدنت ...

خیالت تخت !

سقاخانه را ریخته ام کفش برای روزهای دور از حرم تهرانی ات ... :)

 

 

پاسخ:
داغ زیارت حضرت سلطان تو ماه رجب سالهاست که به دلم مونده...

دلخوشم به سلام هایی که هربار به نیابتم میدی..

ولی ..

دلم میخواد خودم بیام کنج حرمش براش بخونم..

زخمی ام..
التیام میخواهم..
التیام از امام میخواهم..
السلام علیک یا ساقی..
من علیک السلام میخواهم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی