آرزوهای نزدیک..

هدف آفرینش..؟

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱ ب.ظ
با جواب دادن به سوال پست قبل

دلیل سرگردونی هات رو تو وقتای تنهاییت فهمیدی؟

همون وقتی که همه تنهات میذارن

همه ی دوستات..

پدر و مادر و همسر و فرزندات..

همه ی دل مشغولی هات..

وقتی اینا ازت جدا بشن

سرگردون میشی..

غصه دار میشی..

تنها میشی..

گریه میکنی..

به سر عالم و آدم غر میزنی و حرفای ناجور میزنی..

دلیلشو فهمیدی؟

دلیلش اینه که تو تمام هویتت شده همین دل مشغولی هات..

هیچ رابطه ی خاص و اختصاصی با خدا نداری

که وقتی اینا ازت جداشدن اون رابطه برات بمونه

عبد..

عبد خدا نیستی.. تسلیم محض خدا نیستی..

خاک بندگی نخوردی..

اگه عبد نباشی یعنی هنوز تو جاده ی اصلی زندگی قرار نگرفتی

و سرگرم فرعیات شدی.

 و باید به داد خودت برسی..

تو آفریده نشدی که درس بخونی

عاشق بشی! ازدواج کنی!کار کنی

بچه دار بشی و از دنیا بری..(حتی اگه قربه الی الله باشه

که البته باید باشه ها ولی هدف آفرینشت این نبوده)

و این وسط مسطا هم یه سری درد و غصه تحمل کنی

 البته با کلی غر زدن  سر خدا و دیگران!

هدف آفرینش این نبوده..

راهتو گم نکن.

هدفتو گم نکن...

اول خودتو پیدا کن و برو تو جاده ی اصلی

بعد این فرعیات رو هم براساس همون نقش اصلیت بپذیر

و مدیریتش کن.

واضح بود؟

اگه نبود بگید بیشتر توضیح بدم.

شیطان قسم خورده لاغوینهم اجمعین...(همه ی انسانها رو اغوا میکنم مگر..

(برید ادامه ی آیه رو بخونید))

اغوا میدونی یعنی چی؟

یعنی هم آدرسو بهت اشتباهی میده

هم کاری میکنه هدفتو گم کنی هم میبرتش زیر سوال..

در کنار این حرف آیه ۱۶ سوره حشر رو بخونید..

 کـمـثـل الشـیـطـان اذ قـال للانـسـان اکـفر فلماکفر

 قال انى برى ء منک انى اخاف اللّه رب العلمین ..

شیطان به انسان میگه کافر شو

وقتی که انسان به حرفش گوش میده برمیگرده میگه من از تو بیزارم!!

من خودم از پروردگار جهانیان میترسم...!

گرفتی قضیه رو؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

میخوام بنده باشم.
یکی کمکم کنه.
پاسخ:
همونی که میخوای بنده اش باشی کمکت میکنه.
سلام
جوابهات به کامنتها فوق العادست.
یکسری حرفها هست که ماله دله یعنی همه حس میکنن این حرف یک ریشه تو وجود خودشونم هم داره.
وقتی جوابهاتو میخونم حس میکنم این حرفا رو خودم نوشتم البته جسارت نکنم بهت. حرفات از ته دل همست. یعنی حرف دله که اینجوریه.
من خودم منتظر یکی هستم که فکر کنم از دیدنم خجالت بکشه ولی انقدر اشتیاق دارم واسه دیدنش که ببینمش تمام وجودم پر از, نمیدونم چی بگم.
چجوری میشه رفت واسه خدا؟ میخوام بهش بگم خدایا من آدمیزاد واسه یه آدمیزاد که ماجرا داشتیم اونجوری اشتیاق دارم حالا تو با نهایت درجه عشق نسبت به من. "من چجوری بیام؟"
رمز این پست برام خیلی دوست داشتنیه که اینجا اومد
90569
Man Raho Ehstebah Raftam Raha
Inrooza Badjoori Daghoonam

Yani Mibakhshe mano ???
Man Kheyli Gonah Kardam
Alan Asan ROom Nemishe Bargardam
پاسخ:
نمیخوای که منتظرش بذاری..؟
البته بحث جالبیه ولی نه واقعا نگرفتم
خب همه تا حدودی میدونیم شیطون نعوذبالله چجوریه
ولی حالا باید چکار کرد؟
پاسخ:
همین.
خوبه که متاسفی. پوستت رو میکنم بخاطرش.
اینا کین؟
پاسخ:
4. تبریک میگم به خاطر ادبتون.
نیستی؟
پاسخ:
من شما رو میشناسم؟
احسنت..
این مطالب چیزی نیست که توی کتابا بخونی بشه جز حفظیاتت

برای اینکه بهش برسی بایدبه باور برسی !

باوراتم عملی کنی درلحظه لحظه زندگیت
پاسخ:
بله.
اگر این آخرین شب باشه.
حلالم کن
پاسخ:
حرف پیامبر ص رو قبول نداریم حرف اینارو باور داریم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی