آرزوهای نزدیک..

نصیحت شیطان

دوشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۲۳ ب.ظ

ابلیس به حضرت نوح گفت:

مرا در سه مورد یاد کن !

که بسیار در این 3 مورد

به انسان نزدیک هستم

تا او را گمراه کنم

1-      هنگام خشم

2-      هنگام داوری میان دو نفر

3-      هنگامی که با زن نامحرمی خلوت کردی

و شخص دیگری آنجا نبود.

 

 

اینجاست که میگن

کشتی در طوفان گیر کرده

کم خطر تر از فرد غضبناکه

چرا که کشتی بالاخره یه ملوان داره

و احتمال داره سکان کشتی رو بگیره

اما فرد غضبناک کسی از درونش نیست که بتونه کنترلش کنه...!

 

خدا تو سوره فرقان آیه 63 میفرماید

بندگان رحمان کسانی هستند که

با آرامش و بی تکبر بر زمین راه میروند و

هنگامی که جاهلان آنها را مخاطب سازند

به انها سلام میگویند

..

 

یا رحمان..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۰۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

سلام
من تو عمرم یه بار غضبناک شدم که از شدت خشم دستام می لرزید سعی کردم با تند راه رفتن بر خودم مسلط شم واقعا می تونستم یه نفرو بکشم.
پاسخ:
موفق باشید.
خیلی سخته مگه میشه؟؟
من یکی که از اونایی هستم که خیلی زود جوش میارم
پاسخ:
خواستی و نشده؟؟
زیبا و پر معنا بود مثل همیشه
kash moghe khashm yeki bood ke afsare adam ro mikeshid!
kash mishod khas bashim
۱۰ مهر ۹۰ ، ۰۷:۴۹ مهدی بوستون
سلام رها
خدا رو شکر یکی هست که یخورده اموزه دینی داره
افرین به جملات با معنی که نوشتی
خدا تو قران چیزای خیلی خوبی داره کاش هرکی میتونست یه بار این کتابو بخونه
سلام
منم اسفندیم..10ام..زود عصبانی میشدم و زود پشیمون..خیلی هم مهربونمو گریوو
ولی الان دیگه زود عصبانی نمیشم عوضش کرکر می خندم
۰۹ مهر ۹۰ ، ۱۴:۵۶ سرباز لشگر عشق
امیدوارم در ردیف بندگان خاص خداوند باشیم.....و مشمول رحیمیت الله...
سلام رهاجان یادم میاد این ایه رو یکی برام خونده بود تو مسائل سیاسی ازش استفاده کرد خوب ولی هرچیزی باید ازش به جا استفاده بشه مطلب قشنگی بود + اینکه من عاشق اهنگ وبلاگت هستم اگه میشه لینک دانلودش رو بذار مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی