آرزوهای نزدیک..

ناموس

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۳ ب.ظ
هرگز نمیتوانم درک کنم

هرگز نخواهم فهمید

تعرض به ناموس آل الله

یعنی چه..

هرگز..

اگر روزی درک کنم

آن روز

 روز مرگ من خواهد بود.

 ...........

*برای رسیدن به آرزوهایم دعا کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

الهی هر کسی آرزویی در راستای دین اسلام و شناخت بزرگای دین داره انشالله به حق همین ماه عزیز تحقق پیدا کنه..
آمین...
هیچ وقت نمی فهمیم تعرض به ناموس ینی چی؟؟؟؟؟
مگر صاحبمون بیاد تا ...
آجرک الله یا صاحب الزمان...
صلوات
پاسخ:
ممنون به خاطر دعا
دقییییییییییقا . دقیقا . یک بار ذره ای فهمیدم .........تا قبل اش نمیدانستم داستان چیست،مدت ها میسوختم،تا اینکه مجبور شدم باور نکنم. تا وقتی که برایشان جان بدهم.
احتمالا دارم چرت میگم....
پاسخ:
عین واقعیته.
سلام
با در بین کدامین لشگر هستی ،لشگر حق یا باطل..
به روز هستم
پاسخ:
سلامن علیک
...

روزهای سنگینی ست روزهای اشک آقا

روزهایی که او تنها بدون یاور در تنهایی خود برای تنهایی جدش میگرید

سالهاست که منتظر سی صد و اندی مردیم...

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
و تنهایی اسلام یعنی..
حتما...
baraye residan be arozoye digaran doa mikonim
پاسخ:
یا برای رسیدن دیگران به آرزوشون؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی