آرزوهای نزدیک..

میگویند متولد 5 صبح 14 اسفند 68...

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۳۹ ب.ظ


*به قول یکی از دوستان :

 

"گاهی نوشتن از غنی سازی اورانیوم هم سخت تر میشود! نه اینکه وقت نباشد. نه! نوشتنمان نمی آید."

 

علاوه بر این که دیگر محرم رازی نیست..

خودتی و خدا و یک دنیا حرف های نزده و یک عالمه حس های جدید تجربه نشده..

الحمدلله رب العالمین.

 

*24 را هم امروز رد کردیم..

چقدر سریع میگذرد

خیلی سریع تر از آن چیزی که فکرش را میشود کرد..

 

*حرفهای دلم هم بماند ..

 

* یا علی علیه السلام..

 

* فاطمیه..........

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۳)

سلام
تولدت با تاخیر مبارک...

این آدامس لعنتی منتظر شماست...
پاسخ:
علیکم السلام
بسیار ممنونم

* درباره ی آدامس هم با زمان و مکان داشتنش موافقم ، ولی با اصلش نه!
عاقا من اول ماه اسفند تو تقویمم نوشتم تولد رها رو بپرس!
الان اومدم دیدم زدی خودت...

ببشید

با تاخیر تبلدت مبارک
دس و جیغ و هوراااااااااااااا
پاسخ:
شما چرا با این حالت؟؟ :)

از این به بعد یه ندا بده خودم سالروز تولد و عقد و عروسیمو برات یادآوری میکنم که تو زحمت نیوفتی!
باور کن...!
خواستی اس مس تبریکم واست میفرستم که همونو برام ارسال کنی! :))

ممنون بابت تبریکت عزیییزم
:)


سلام بر مادر نمونه کوچولوتون خوبه ؟

با اجازتون اومدم وخیلی هم استفاده کردم  البته آخرین جلسه سال 92بود انشالله عمری بود سال جدید خدمت میرسیم

به قول استادتون در سال فاطمی انشالله

پاسخ:
سلام بر زائر گمنام!!

بابا یه صدایی، ندایی، هورایی، جیغی، چیزی میزدی ما روی ماهتو میدیدم!!

عــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان شدی؟؟؟؟
مبارکه؟؟؟ وای پس من چقد عقبم:D
پاسخ:
شما خودتو خسته نکن!!
مامان بشی کل خانواده و دوستان از دیدنت محروم میشن!!
ما راضی نیستیم!!!
والا!
:)
سلام
تولدت مبارک دوست روزهای نه چندان دور نه چندان نزدیک
دلم میخواد باز همون جوری وقت داشته باشم یک ساعت یک ساعت بچتیم!
آیکن بوس و بغل و تولدت مبارک
پاسخ:
سلام بر ساداتی که وقتی نامزد کرد رفت به غیبت کبری!!

عاقا زشته این کارا !
همین کارارو میکنید بچه های مردم میترسن ازدواج نمیکنن دیگه!

ما بچمونم داره به دنیا میاد از این کارایی که شما میکنید انجام ندادیم!!
والا..

سلام عزیز
اگر چه دیرتر از روز تولدتون اما تبریک میگم
انشالله عمری باعزت زیر سایه آقا داشته باشید
مهم نیس چقد زود میگذره!! مهم اینه چگونه میگذره....

پاسخ:
سلام بر زائر ارباب..
تشکر:)
شوما قرار بود با ما همکلاس بشی
چی شد پس؟؟

سلااااام

به به مبارررررکه صدسال به این سالا

عه؟ببخشید اینو واسه ی عید میگن

به افتخارش یه کفه مرتب صلوات

پاسخ:
سلام! :)
قربان شما
خواهش میکنم
خواهش میکنم
شرمنده میفرمایین! ( آیکن جو زدگی!!)
ان شاالله روزی شما!!
عه؟ ببخشید اینو واسه زیارت میگن!

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۱۶ مشق های آدم شدن
سلاااااام
امیدوارم سال جدید تولدت پربرکت باشه و پر از عزم 
و عاقبت بخیر شی
و بشم :)
پاسخ:
سلام بر دختر خوب
تشکرات فراوان :)

و بشن :)
داشت بارون میومد خوب که نگاه کردم
.
.
.
هوا ابری نبود…
فهمیدم فرشته ها بودن که داشتن گریه میکردن……
آخه یکی ازشون کم شده بود.
تولدت مبارک گل من
پاسخ:

عزیزمی..:))

اشک شوق میریختن  حتما!! :)))

۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۵ بے بازگشتــــ ...
مبارک باشد :-)
پاسخ:
موتوچکرم:)

امان از حرف هایی که هیچ وقت نمیشه زد....

پاسخ:
فقط باید اشک شوند و روی سنگ فرش های حرم جا خوش کنند..
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۵۸ ستار(خرابات)

اسعد الله ایامکم...

تبریک

یاعلی

پاسخ:
تشکر
سلام بر رفیق تهرانی
کیف حالک؟
آقا تولدت مبارک به عربی چی میشه؟؟!!
حالا هر چی!! فارسی انگلیسی عربی ترکی فرانسوی ژاپنی روسی آلمانی ایتالیایی...
همه رو ول کن!! به زبان دل می گویم:
شاد باش
نه یک روز بلکه هزاران سال
بگذار آوازۀ شاد بودنت چنان در شهر بپیچد
که رو سیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند.
تولدت مبارک
(چشمک ماچ آبدار گل ضربدر 1000)

آنگاه پس از نگاشت:
29 اسفند راهی سرزمین وحی ام...
دعا کن آدم شم برگردم...
پاسخ:

 سلام!!

خواستم تشکر کنم بابت تبریکت که رسیدم به آخر پیامتو............

بابا من طاقت ندارم!

دیشب یکی پیام داده سه شنبه دارم میرم کربلا

شومام که.......

راهی

حرم امن خدا..

بقیع..

گنبد خضرا...

روضه النبی..

آخ از روضه النبی......

روضه ی مجسم..

آرزوی یه لحظه نفس کشیدن تو اون هوا ...

آخ..آخ..

...

اول صبحی عجب شوکی بهم وارد کردیا......

خوش

به

ح

ا

ل

ت

...

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی