آرزوهای نزدیک..

من تسلیمم..

جمعه, ۲۳ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۵۰ ب.ظ
باشه !

باشه..

قبول!

قبول کردم که خیلی ضعیفم

من تسلیمم..

میگم اصلا شاید اشتباه شده ..!

این امتحان مال من نیست

یعنی در حد من نیست!

میگم مال سال بالاییا نیست؟

چی میگم..؟

تو و اشتباه؟

استغفرالله!

خدایا

اگه تنهام بذاری شکست میخورم..

شکست نه !

نابود میشم..

شاید این اخرین امتحان باشه..

شاید این  همون امتحانی باشه که منو به تو نزدیک میکنه..

نمیدونم..

فقط تنهام نذار..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

۲۹ دی ۹۰ ، ۱۱:۳۶ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
سلام
ندیده بودم اینطوری بنویسین..........خدا کنه خیر باشه.
پاسخ:
امیدوارم..
سلام،خورشید به روی همه نور می پاشه؛ حتی اونایی که دوسش ندارند...
پاسخ:
رحمت خدا عامه اگه خودمونو تو تاریکی قایم نکنیم از نور خورشید به ما هم میرسه..
خدایا، حکمت قدم هایی را که برایم بر می داری بر من آشکار کن، تا درهایی را که به سویم می گشایی، ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم می بندی ، به اصرار نگشایم...


زمان میبره تا ما هم سر از "حکمت خدا" دربیاریم....


این روزها فقط "صبوری" بخواهیم...
شنیدم میگن زندگی معلم سختگیریه : اول امتحان میگیره بعد درس میده...!!!
کاش اینجوری نبود . . .
اما انگار ارزش درسشهاش به پیش مطالعه شه!
پاسخ:
فقط کافیه یکم انصاف داشته باشیم..
chera bazi vaghta tanhamoon mizare pas...????
aslan bazi bandehash ro engar be kol yadesh mire!!!
پاسخ:
زندگی همش صحنه ی امتحانه و بس..
سلام دختر اسفندی ؛ تخیل خوبی دارین ولی قلمتون بعضی اوقات اینقدر به زبان محاوره نزدیک میشه که هم از ارزش فنی اثر کم میکنه هم از اثر روی خواننده... سپید بنویسید ولی قواعد ادبی رو هم فراموش نکنید. امیدوارم یه روزی یه جایی که نه میدونم کجاست ، نه میدونم چه زمانیه هممون از اومدنش به شور بیایم مثل اسپند روی آتیش.در ضمن خوشحال میشم از نظراتتون بهره مند شم . موفق باشید
پاسخ:
موفق باشید.
در حسرت تو توبه شکستم صد بار
زین توبه که صد بار شکستم توبه
می ترسم...
همیشه می ترسم نتونم از پس این امتحانا بربیام...
امیدوارم که بهش نزدیکتر بشم...

فقط تنهامون نزاره...

۲۳ دی ۹۰ ، ۲۱:۵۶ خاله سارا
سلام
خدایا ما رو تنها نذار
آمین
پاسخ:
آمین..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی