آرزوهای نزدیک..

منم همان هیچ بنت هیچ...

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۲۶ ب.ظ

جنین اگر بیش از حد مقرر در رحم مادر  بماند

خفه میشود

هنوز به دنیا نیامده از دنیا میرود

فاسد میشود..

اگر خارجش نکنند

مادرش را هم به کشتن میدهد!

زائو میشود فرشته ی حیات دهنده ی الهی..

اصلا دست خدا میشود روی زمین

در همان اتاق کوچک زایمان..

.

.

خدایا..

دستت کو..؟

میخواهم دستت را بگیرم..

23 سال دوران جنینی برایم کافی نیست...؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

!!! ما در مخمصه گرفتار شده ایم
مستندی کوتاه درباره اثر رسانه ها در زندگی روزمره 
با زیرنویس فارسی
A Short Analysis on the Effect of Media on Everyday Life.

خدای من

هرگز

نگویمت که بیا

دست من بگیر...

عمری گرفته ای

مبادا رها کنی...

خدایا 27 سال برایم کافی نیست...؟

بیاد دست منم بگیره....

سلام...
ببین یه مشکلی دارم
مشکل که نیست
از وقتی آدرس و عوض کردی من نمی فهمم کیا آپ میکتی
چه کنم؟
راهی نیست من همون لحظه بفهمم
پاسخ:

سلام

نه متاسفانه.

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی