آرزوهای نزدیک..

مسجد نور..

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۸ ق.ظ
هنوز یک ساعتی تا اذان صبح مانده بود

سحر جمعه..

حیاط مسجد جمکران..

سکوت محض..

نسیم..

گنبد..

آسمان..

مسجد..

و صدای نجوایی..

ایاک نعبد و ایاک نستعین..

بگو

نه یک بار

و نه دوبار..

آنقدر بگو تا حداقل یک بارش را توجه کنی چه میگویی..

ایاک نعبد و ایاک نستعین..

خدایا فقط تو..

وقتی امام زمانت را میخواهی

باید یادبگیری اول خدا..

و آخر هم خدا..

سبحان ربی العظیم و بحمده..

صبر کن بلند نشو

کجا میخواهی بروی بهتر از اینجا؟

کمی با طمانینه تر بگو

سبحان ربی العظیم و بحمده..

حواست هست در برابر چه کسی ایستادی؟

و چه میگویی؟

اینجا جایی است که باید بندگی را تمرین کنی..

سبحان ربی الاعلی و بحمده..

خدایا دلم برات تنگ شده..

دوباره بگو..

سبحان ربی الاعلی و بحمده..

خدایا بار گناهم روی دوشم سنگینی میکنه..

سبحان ربی الاعلی و بحمده..

خدایا ..

سبحان ربی الاعلی و بحمده..

باشه..

.

.

باید یاد بگیری همه ی مشکلاتت از جایی شروع شد

که گفتی من..

حذفش کن

تو میتوانی..

میتوانی..

حالا بلند شو و دوباره تکرار کن..

دستت را به من بده..

بحول الله و قوته و اقوم و اقعد..

.

.

........

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

سلام... نوروز مبارک
خیلی میشه که بهت سر نزدم ممنون که بهم سر زدی
اینقد پستات قشنگ بود..از بالا اومدم پایین دیگه تو این پست نتونستم جلوی خودمو بگیرم نظر ندم..
خداییش مطالبت یکی از یکی قشنگ تره...در عین زیبایی و جذابیت اشک آدم در میاد
من که خیلی لذت بردم...مخصوصا با این پست...
دلم لک زده واسه مسجد جمکران...واسه نمازش... واسه اون همه آدمی که تو مسجد ایستادن...وای ....
از ته دل میگم خیلی لذت بردم ...
تو این ایام عزا التماس دعای ویژه دارم!
موفق باشی
پاسخ:
یا علی
مسجد نور اسم مسجد محله ماست
پاسخ:
انصافا مطلبو خوندید؟!!
یعنی من عاشق اون گل صورتیای کنارش شدم همونا که اون گوشن نوشته هاتم خشگلن اخه همه اسفندیا باحالن دیگه
وبلاگت خیلی ناز و مامانیه
پاسخ:
ینی چه جوریه؟!
زیارتت قبول رفیق!خوشبحالت
پاسخ:
خیلی..
بحول الله وقوته واقوم واقعد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی