آرزوهای نزدیک..

فصل بی قراری..

دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۸:۰۴ ب.ظ
به مهتاب قسم !

به فریاد قسم!

به غم غربت آن یار قسم..

که نه دل ماند و نه دلدار

به بر عشق دگربار

صد تار تنیدیم ز اغیار

بیا تا به خود آییم!

چه کردیم؟

چه خواندیم؟

به سوی که راندیم؟

این چنین مات به تماشای چه ماندیم؟

...بیا

بیا تا به خود آییم!

به بر عشق در آییم..

به سوی خیمه ی دلدار شتابیم

و چنین نغمه سراییم:

او دربه در ماست..!

به خدا ! منتظر ماست..

 

رها: دلم گرفته..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۲)

۳۰ شهریور ۹۰ ، ۰۸:۱۴ مرغ باغ ملکوت
بی اغراق! مطالبت دلنشینه
لینک شدید
سلام رها جون منم دلم خیلی گرفته ولی ناراحت نباش اندکی صبر سحر نزدیک است ولی نمیدونم چرا احساس میکنم هر روز تو سیاهی زندگی بیشتر دست و پا میزنم خسته شدم از تلاشهای بی سرانجام منظورم ترک عشقم نیست میگم کاش میشد این دنیای کثیف رو ترک کنم خیلی خسته ام دلم میخاد تو اغوش امن خدا بخوابم و هیچ وقت بیدار نشم کاش ...
یادت هست یه دفعه گفتم گاهی کلمه کاش برای حسرت توی دلت کافی نیست کاش ...
یا علی
پاسخ:
آه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی