آرزوهای نزدیک..

فراموشی

جمعه, ۶ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۴۹ ب.ظ

خداوند فراموشی را بیهوده 

نیافریده است

فراموشی را آفریده است تا

غیر اورا فراموش کنیم..

.

.

حاج اسماعیل دولابی

.......................................

 

الهی..

عاشق را ترک ماسوای معشوق

عین فرض است

که یک دل و دو معشوق

کذب محض است..               

………………………………………

آجرک الله یا صاحب الزمان فی مصبیبة

ابن الرضا علیه السلام..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۰۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۲)

سلام رها خانوم من نه الکی میگم وبلاگ جالبی داری نه هیچی ولی واقعا وبلاگتون اهنگی که روی وبلاگتون گذاشتید و مطلبی که نوشتیتد فراموشی را خدا افرید تا به غیر از او همه را فراموش کنیم واقعا زیباست حرفیه که خیلی سنگینه و شاید درکشم خیلی سخت ولی ادما یا حداقل من یه سری چیزا رو نمیتونم فراموش کنم حداقل تنها کسی که دوستش دارم به جز خدای خودم.موفق باشی رهااا جان.تقدیم به شما
پاسخ:
در مورد کسی که دوسش دارید امیدوارم زیر سایه حق موفق باشید.
باز کن...پنجره ی عشق و امید را...توکل کن...به خدایی که همیشه هست...ببخش...کسانی که تو را رنجیده خاطر کرده اند...بخند...به همه زیبایی ها و زشتی های دنیا...و ببین...آرامشی را که از آن تو می شود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی