آرزوهای نزدیک..

عنوان هم نداریم.

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴ ق.ظ
اللهم صل علی فاطمه و ابیها وبعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک.

من یک مادری دارم که مادر تمام عالم است

من یک مادری دارم که هیچ لفظی برای توصیفش وجود ندارد

من یک مادری دارم که..

تمام مردها و زنهای عالم وام دارش هستند..

من یک مادری دارم که ..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

هنر آن است که عکس تو بیفتد در ماه
...
فوق العاده بود.
عشق تا بر دل بیچاره فروریختنی است

دل اگر کوه به یکباره فروریختنی است

خشت بر خشت برای چه به هم بگذارم

من که می دانم دیواره فروریختنی است

آسمانی شدن از خاک بریدن می خواست

بی سبب نیست که فواره فروریختنی است


از زلیخای درونت بگریز ای یوسف

شرم این پیرهن پاره فروریختنی است


هنر آن است که عکس تو بیفتد در ماه

ماه در آب که همواره فروریختنی است
پاسخ:
من به امید زنده م..
سلام
در کتاب "آیا می دانید"
از رضا جاهد اومده:
جبریل خدمت رسول رسید و در جواب اینکه آیا بعد از ایشان به زمین آید گفت:
10مرتبه برای:
1بردن برکت
2محبت از قلوب خلق
3شفقت از قلوب اقارب
4عقل از امرا
5حیا از زنان
6صبر از فقرا
7ورع و زهد از علما
8سخاوت از اغنیا
9قرآن
10ایمان
حالا سوال:
من این و نفهمیدم میشه توضیح بدی
مگه جبریل خوب نیست پس چرا میاد خوبی ها رو ببره؟؟؟!!!
پاسخ:
لعنت خدا بر اون کسی که پایه گذاره جعل روایات شد..
حال اون مریض چطوره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی