آرزوهای نزدیک..

[عنوان ندارد]

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۷ ق.ظ
خدایا..

داره ماه رمضونت میاد..

دارن بساط مهمونی رو کم کم پهن میکنن..

من لباسام پاره ست..

کثیفم..

حموم نرفتم..

پول ندارم خودمو به مهمونی برسونم..

آبرویی هم ندارم

که صاحب مجلس یکی رو بفرسته دنبالم..

آآآه..

همه دارن آماده میشن..

زمین و زمان داره آماده میشه..

یا کریم الصفح..

یاااا کریم الصفح....

یا کریم الصفح..

ارحم..

.

.

.

.................................................................

یه نامه از بهشت از زبون حاج منصور ..

آخرین فیلم.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

۲۹ تیر ۹۱ ، ۱۰:۳۷ ازامروز تاشهادت
رمضون غروبت داره دیده میشه/سفره کرمت داره چیده میشه...
۲۶ تیر ۹۱ ، ۲۲:۱۱ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
واقعا یه جور خاص به ارحم خدا نیاز دارم...

سلام
ممنون که هستین
خدا حافظتون باشه
سلام
خونه جدید مبارک
التماس دعا
با سلام
زیبا گفتید...ولی ما هممون بی آبروییم
نا پاکی و ناخالصی داریم
فکر میکنم آمادگی برای رمضون یعنی همین که بفهمی باید پاکیزه بشی
ماه رمضون هم که فصلیه برای پاک شدن
قربون خدا برم که هر روز که میگذره یه روز جدید با شرایط جدید میاد که میتونی بری پیشش و توبه کنی
همش میخواسته یه بهونه دستمون بده که بریم پیشش...
فدای این مهربونیات...من و این همه گناه...ای خدا!
ممنون دوست من...در جوار حرم کریمه اهل بیت دعا گوی همه دوستان هستیم
واقعا مطالبتون کوتاه و زیباست
موفق باسید
یا علی
پاسخ:
یا علی


...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی